امروز:31 فروردین 1403

تصاویر لو رفته Pixel Watch ، صفحه‌های ساعت و ادغام Fitbit را نشان می‌دهند

تنها چند روز تا رویداد بزرگ پیکسل گوگل باقی مانده است، جایی که این شرکت مجموعه پیکسل 7 و همچنین اولین ساعت هوشمند پرچمدار خود را در داخل خود (به هر حال خارج از Fitbit) به نمایش می گذارد. افشاگری ها و شایعات نکاتی را در مورد ویژگی ها و مشخصات پیکسل واچ ارائه کرده است. آخرین نشت ممکن است بزرگترین مورد تا به امروز باشد. به نظر می رسد فهرست آمازون برای Pixel Watch در اوایل در آلمان منتشر شد – Pixel Watch قرار است درست پس از رویداد 6 اکتبر گوگل به فروش برسد.

تصاویر و جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر OnLeaks در انجمن Slashleaks (همانطور که توسط 9to5 Google مشاهده شده است) نشان می دهد که حداقل چهار طرح باند در تعدادی رنگ وجود خواهد داشت. به نظر می رسد که شامل یک طرح سیلیکونی در رنگ های مشکی، خاکستری، سفید پوسته تخم مرغ و سبز و نقره ای (تصاویر با وضوح فوق العاده بالا نیستند)، و همچنین یک طرح بافته شده در رنگ های نارنجی، سبز و مشکی. به نظر می رسد دو طرح چرمی نیز وجود دارد.

تصویر لو رفته از ساعت پیکسل گوگل که برخی از صفحه‌های ساعت و طرح‌های باند را نشان می‌دهد.@OnLeaks از طریق SlashLeaks

فراتر از آن، تصاویر نگاهی به برخی از چهره‌های پیکسل واچ دارند. اینها شامل یک صفحه ساعت به سبک آنالوگ است که شامل ضربان قلب کاربر است، مواردی با طراحی های هنری منظره و دیگری که زمان را با کلمات بیان می کند. تصاویر دیگر نگاهی به ادغام فیت بیت پیکسل واچ، گام شمار، خوانش نوار قلب (ECG)، عملکرد تماس اضطراری و پشتیبانی از جفت سریع دارند.

تصویر لو رفته از ساعت پیکسل گوگل که برخی از چهره‌های ساعت را نشان می‌دهد.@OnLeaks از طریق SlashLeaks
علاوه بر این، لیست آمازون که از آن زمان حذف شده است، پیشنهاد می کند که کاربران شش ماه دسترسی رایگان به Fitbit Premium دریافت خواهند کرد. فیت‌بیت معمولاً به خریداران ساعت‌های هوشمند خود امتیاز یکسانی می‌دهد، اما هنوز مشخص نیست که آیا گوگل در همه مناطق این کار را با پیکسل واچ انجام خواهد داد یا خیر. این لیست همچنین نشان می‌دهد که پیکسل واچ به برنامه Google Home متصل می‌شود و دارای مقاومت 5ATM در برابر آب و نمایشگر Corning Gorilla Glass است. همچنین گفته می شود این دستگاه دارای پردازنده Exynos 9110 و عمر باتری یک روزه است.

اسکرین‌شات‌های فهرست نشان می‌دهند که قیمت نسخه WiFi Pixel Watch در آلمان 356.79 یورو (حدود 349 دلار) است. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که مدل WiFi در ایالات متحده از 350 دلار شروع می شود، در حالی که نسخه تلفن همراه ممکن است از 400 دلار شروع شود. در هر صورت، این پنجشنبه جزئیات رسمی بیشتری در مورد ساعت هوشمند دریافت خواهیم کرد. ما پوشش کامل رویداد Pixel را خواهیم داشت، از جمله هر آنچه باید در مورد Pixel Watch و Pixel 7 بدانید.

اشتراک گذاری