امروز:28 فروردین 1403

ساعت G-Shock جدید کاسیو با الهام از لباس فضایی نارنجی رنگ چشم نواز ناسا ساخته شده است.

کاسیو مدل جدید G-Shock را با رنگی پررنگ عرضه کرده است که برای طرفداران فضایی فوراً آشنا به نظر می رسد. رنگ چشم نواز خود را از لباس‌های نارنجی نمادین فضانوردان برای صعود و ورود به پرواز خود می‌گیرد تا در صورتی که فضاپیمای آن‌ها مجبور به نجات در اقیانوس شوند، به راحتی توسط تیم‌های نجات شناسایی شوند. در صفحه محصول رسمی این ساعت، جی شاک نوشت که صفحه مشکی ساعت نمایانگر گیره مشکی روی کلاه ایمنی است که فضانوردان با کت و شلوار می پوشند، در حالی که خط آبی نازک روی صفحه نشان دهنده لهجه آبی لباس ها است.

علاوه بر این، حلقه بند ساعت با پرچم آمریکا تزئین شده است و پشت بدنه آن حکاکی یک فضانورد را نشان می دهد. حتی بسته‌بندی آن هم روی موضوع است: ساعت در یک قوطی حلبی و جعبه‌ای عرضه می‌شود که عناصری از “کت و شلوارهای کدو تنبل” ناسا را ​​نیز در خود دارد.

همانطور که collectSPACE اشاره می‌کند، ناسا لباس‌های فضایی واضح را پس از تراژدی چلنجر در دهه 80 معرفی کرد و از آن زمان تاکنون چندین بار تکرار شده‌اند. آخرین نسخه Orion Crew Survival System است که برای راحتی بهینه شده بود، در بیش از یک اندازه موجود است و برای اتصال آسان تر به سیستم ارتباطی طراحی شده است.

اینکه کاسیو یک ساعت جدید G-Shock را بر اساس لباس فضایی ناسا عرضه کند، جای تعجب ندارد. این ساعت سابقه طولانی با آژانس دارد، به طوری که G-Shock یکی از معدود ساعت هایی است که ناسا برای استفاده در شاتل فضایی و روی ایستگاه فضایی بین المللی تایید کرده است. در واقع، این سومین مدل G-Shock با نام تجاری ناسا است که به دنبال یک ساعت تمام سفید و سیاه و سفید مزین به آرم قرمز ناسا معروف به “کرم” منتشر شده است.

این ساعت نارنجی، با این حال، گران‌تر از مدل‌های قبلی خود است و خریداران را 170 دلار عقب می‌اندازد. این فقط برای مدت محدودی در دسترس است و می توانید آن را از وب سایت کاسیو خریداری کنید.

اشتراک گذاری