امروز:28 فروردین 1403

WatchOS 9 در 12 سپتامبر (۲۱ شهریور) در دسترس قرار می گیرد

درست قبل از اینکه نسل جدید اپل واچ ها (شامل ساعت فانتزی اپل واچ اولترا) در اواخر این ماه وارد شود، دارندگان ساعت هوشمند فعلی می توانند به watchOS 9 ارتقاء دهند. اپل می گوید که این سیستم عامل را در 12 سپتامبر عرضه خواهد کرد، همان روزی که iOS 16 خواهد آمد.

برای نصب watchOS 9 به iPhone 8 یا بالاتر یا نسل دوم iPhone SE یا جدیدتر با iOS نیاز دارید. دارندگان Apple Watch Series 3 این ارتقا را که با دستگاه‌های سری 4 و جدیدتر سازگار است، از دست خواهند داد. شایان ذکر است که همه ویژگی های watchOS 9 در هر ساعت اپل و در هر منطقه ای در دسترس نخواهد بود.

ارتقاء قابل توجهی در ویژگی های تناسب اندام وجود دارد، از جمله مناطق ضربان قلب برای خواب و تمرین، تمرینات چند ورزشی و راهی برای نظارت بر بهترین عملکرد شخصی شما. می‌توانید رویدادهای فیبریلاسیون دهلیزی را ردیابی کنید و زمانی که زمان مصرف دارو فرا رسید هشدار دریافت کنید. سایر ویژگی‌های جدید عبارتند از Siri با ظاهر جدید، برنامه تقویم اصلاح‌شده، ژست‌های حرکت سریع و صفحه‌نمایش ساعت بیشتر.

در همین حال، ما قبلاً این فرصت را داشته ایم که اپل واچ اولترا را به صورت عملی انجام دهیم. اکنون می توانید اولین برداشت های ما را بررسی کنید.

اشتراک گذاری