امروز:4 اردیبهشت 1403

iOS 16 در تاریخ 12 سپتامبر (۲۱ شهریور) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت

رویداد امروز آیفون 2022 مملو از افشاگری های خیمه شب بازی با آیفون های جدید 14 و 14 پرو بود – بدون ذکر خط جدید واچ اولترا. اما در میان اخباری که از کوپرتینو منتشر می‌شود، اپل روز چهارشنبه اعلام کرد که iOS 16، که تمام این سخت‌افزار جدید اجرا می‌کند، به‌عنوان دانلود رایگان از 12 سپتامبر در دسترس خواهد بود. با این حال، همه واجد شرایط ارتقاء نیستند.

از جمله ویژگی های جدید سیستم عامل به روز شده، یک صفحه قفل بازطراحی شده با تمرکز بر “ارتباطات، اشتراک گذاری و هوشمندی” با گزینه های تصویر زمینه گسترده تر، قابلیت های پیام رسانی پیشرفته و اشتراک گذاری عکس و بهبود عملکرد متن زنده است. iOS 16 همچنین اولین موردی خواهد بود که سرویس جدید Emergency SOS اپل را ارائه می‌کند، که به افراد سرگردان در مناطق خلوت این امکان را می‌دهد تا از طریق ارتباطات ماهواره‌ای با پهنای باند کم با امدادگران اضطراری تماس بگیرند (فقط برای iPhone 14، به خاطر آنتن ویژه مورد نیاز). . این سرویس برای دو سال اول رایگان خواهد بود، اگرچه این شرکت هنوز قیمت گذاری را برای دوره مقدماتی منتشر نکرده است.

اگر آیفون 7 یا بالاتر دارید، متأسفانه به سیستم عامل جدید دسترسی نخواهید داشت. آیفون‌های 8 و جدیدتر، تا آیفون 14 و 14 پرو معرفی‌شده امروز، پس از انتشار به‌روزرسانی به‌طور زنده، مطلع خواهند شد.

اموزش زیر ممکن است برای شما مفید باشد:

آموزش رفع مشکل باز نشدن برنامه های سیب اپ، سیبچه در آی او اس 16 (iOS 16)

اشتراک گذاری