امروز:7 اردیبهشت 1403

Fitbit قطع‌های مکرر را برای دارندگان Charge 5 برطرف می‌کند

اگر Fitbit Charge 5 شما اخیراً عملکرد ضعیفی داشته است، از شنیدن اینکه راه حلی در راه است خوشحال خواهید شد. 9to5Google گفته است که Fitbit قول راه حلی برای قطع ارتباط مکرر بین ردیاب فعالیت و تلفن میزبان خود می دهد. اگر تحت تأثیر قرار گرفته باشید، اتصال بلوتوث خود به خود قطع می‌شود و از همگام‌سازی داده‌های تناسب اندام پوشیدنی‌تان جلوگیری می‌کند، چه از تلفن Android یا iPhone استفاده می‌کنید.

گزارش هایی از این مشکل برای اولین بار در ژانویه منتشر شد. راه حل های رایج مانند راه اندازی مجدد شارژ 5 تأثیر کمی دارند. Fitbit همچنین راه حل توقفی ارائه نکرده و یا مقصر احتمالی را نشان نداده است.

هیچ جدول زمانی برای تعمیر یا بهبود عملکرد مورد انتظار وجود ندارد و مشخص نیست که چند کاربر این مشکل را دارند. با این حال، مطمئناً Fitbit به آن امیدوار نیست. Charge 5 در کنار Luxe در بالای مجموعه ردیاب‌های فعالیت Fitbit قرار دارد و به همان اندازه که با دستگاه‌های تناسب اندام با برخی از ساعت‌های هوشمند پایین‌رده رقابت می‌کند. قطع ارتباط کمکی به Charge در مقابل رقبای خوب در بازاری که هنوز رقابت شدیدی با امثال آمازفیت و گارمین دارد، نخواهد کرد.

اشتراک گذاری