امروز:8 اردیبهشت 1403

گلکسی واچ 5 سامسونگ به طور کامل قبل از عرضه در ماه آگوست به بیرون درز کرد

انبوهی از رندرها که ادعا می‌کنند گلکسی واچ 5 سامسونگ را به نمایش می‌گذارند، به سایت 91Mobiles راه پیدا کرده‌اند. این سایت گزارش می دهد که ما دو مدل را خواهیم دید که ظاهراً یک مدل Pro رده بالاتر را تأیید می کند که بالاترین محدوده را خواهد داشت. این واحد با کد Project X در رنگ‌های تیتانیوم مشکی یا خاکستری عرضه می‌شود و گزینه‌ای تک قاب دارد، اما کاربران می‌توانند نسخه‌ای با یا بدون LTE را انتخاب کنند.

در همین حال، واچ 5 وانیلی، جایگزین Watch4 به عنوان دستگاهی با تمرکز بیشتر بر تناسب اندام در خط تولید خواهد شد. مانند مدل قبلی، ظاهراً می‌توانید از بین دو اندازه کیف و گزینه مودم LTE و همچنین تنوع رنگ‌های بسیار گسترده‌تری انتخاب کنید. انتظار می‌رود هر دوی این دستگاه‌ها نسخه‌ای از wearOS 3.5 را اجرا کنند، اگرچه هیچ خبری در مورد وجود ویژگی‌های خاص دستگاه در این مرحله اولیه وجود ندارد.

شایعات حاکی از آن است که این محصولات در رویداد معمولی تابستانی سامسونگ Unpacked که قرار است در اوایل آگوست برگزار شود، رونمایی می شود. از آن زمان تا کنون، می‌توانیم به جزئیات بیشتری درباره فیلتر شدن این ساعت‌ها از سپر شرکتی سامسونگ امیدوار باشیم. و برای هر چیز دیگری در مورد طیف دستگاه های پرچمدار که انتظار می رود در این رویداد کاهش یابد.

اشتراک گذاری