امروز:10 اردیبهشت 1403

پهپادهای پرایم ایر آمازون به زودی در تگزاس شروع به کار خواهند کرد

آمازون دومین شهری را که قصد دارد تحویل هواپیماهای بدون سرنشین را در اواخر امسال آغاز کند، معرفی کرد. این شرکت می‌گوید که شروع به تماس با مشتریان در کالج استیشن، تگزاس می‌کند تا علاقه آن‌ها به دریافت سفارش‌ها از طریق Prime Air را ارزیابی کند.

آمازون می گوید که تحت تأثیر بسیاری از عناصر شهر، از جمله تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه A&M تگزاس، مانند کار بر روی فناوری هواپیماهای بدون سرنشین، قرار گرفته است. اداره سرشماری ایالات متحده تخمین می زند که جمعیت ایستگاه کالج تا جولای گذشته 120000 نفر بوده است، بنابراین اگرچه این بزرگترین شهر اطراف نیست، به نظر می رسد اندازه مناسبی برای عرضه اولیه Prime Air باشد.

کارل مونی، شهردار کالج استیشن، گفت: «تاسیسات جدید آمازون فرصت فوق‌العاده‌ای را برای کالج استیشن فراهم می‌کند تا در خط مقدم توسعه فناوری تحویل هواپیماهای بدون سرنشین قرار گیرد». “ما مشتاقانه منتظر شراکت با آمازون و تگزاس A&M هستیم و مطمئن هستیم که آمازون یک شرکت کننده سازنده، وظیفه شناس و پاسخگو در جامعه ما خواهد بود.”

آمازون ماه گذشته اعلام کرد که تحویل هواپیماهای بدون سرنشین را در لاکفورد، کالیفرنیا اواخر امسال آغاز خواهد کرد. این شرکت قصد دارد بسته هایی را در حیاط خلوت مشتریان رها کند و هزاران محصول واجد شرایط این برنامه خواهند بود. آمازون 9 سال (و بیش از دوجین نمونه اولیه) پس از اولین بار افشای برنامه های خود برای تحویل پهپاد، سرویس Prime Air را آغاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری