امروز:9 اردیبهشت 1403

اپل موزیک با Apple Music Sessions به مقابله با اسپاتیفای می رود

اپل با آهنگ های انحصاری غریبه نیست، اما اکنون از آنها برای به چالش کشیدن مستقیم رقبای خود استفاده می کند. این شرکت مجموعه‌ای از Apple Music Sessions را راه‌اندازی کرده است که مانند Spotify Sessions، حول اجرای زنده از هنرمندان مشهور در سالن‌های داخلی می‌چرخد. جای تعجب نیست که اپل از نفوذ فنی خود استفاده می‌کند تا شما را درگیر کند – هر آهنگی به صورت spatial audio در دسترس است و اگر گوش دادن برای شما کافی نباشد، ویدیوهای اجراها در دسترس هستند.

جلسات اولیه برای طرفداران کانتری تهیه می شود، با کری آندروود و تنیل تاونز که در استودیوی نشویل اپل در حال نواختن جلدهای مورد علاقه و کاور هستند. در نسخه های آتی افرادی مانند اینگرید آندرس و رونی دان حضور خواهند داشت. برای ژانرهای دیگر نیز منتشر خواهد شد، بنابراین اگر موسیقی زنده را بدون صدا ترجیح می دهید نگران نباشید.

در اینجا هیچ رمز و رازی در استراتژی وجود ندارد. همانند دیگر محصولات انحصاری اپل، از iTunes Originals اولیه گرفته تا پیشنهادات spatial audio اخیر، این موارد به شما دلیلی می دهد که یا به این سرویس بروید یا درگیر بمانید. اپل به دنبال جذب کاربران جدید از اسپاتیفای است و همچنین دوست دارد که کاربران حال حاضر خود را از دست ندهد.

اشتراک گذاری