امروز:24 اردیبهشت 1403

اختصاصی: آمازون به کارگران نیویورک دستور می دهد که کارت های اتحادیه را امضا نکنید

آمازون، دومین کارفرمای بزرگ در ایالات متحده، تمایل خود را برای جلوگیری از تشکیل اتحادیه های کارگری اعلام کرده است. در یکی از انبارهای آن، ALB1 در شمال ایالت نیویورک، این پیام کاملاً واضح است: “کارت را امضا نکنید.”

عکس‌های ساینیج دیجیتال جدید توسط یکی از کارمندان این مرکز به Engadget ارسال شد. حضور آنها توسط کارمند دوم به نام دیوید تأیید شد، که ادعا می کند تقریباً از زمان افتتاح آن در سال 2020 در این مرکز بوده است. به گفته دیوید (که نام کامل او به دلیل ترس از انتقام گیری توسط کارفرمایش مخفی شده است)، چرخ فلک ضد. – پوسترهای اتحادیه امروز بالا رفتند و بین تقریباً هفت اسلاید مختلف چرخید، که هر یک فعالانه کارگران را از امضای کارت اتحادیه منصرف می کند. او گفت: «این یک حلقه ثابت است در حالی که مردم با مشت وارد می شوند و از شیفت های خود بیرون می آیند. جلو.”

آمازون به ارسال تابلوهایی که به منظور جلوگیری از تشکیل اتحادیه در سایر تاسیسات به کار می رود، معروف است. همانطور که Vice در ماه مارس گزارش داد، کارگران JFK8 در استاتن آیلند، نیویورک با مجموعه ای از پوسترها با شعارهای محتاطانه مانند “آیا زندگی اتحادیه برای من است؟” و “آیا صدای [اتحادیه کارگری آمازون] جایگزین صدای من خواهد شد؟” به نظر می‌رسد که تابلوهای ALB1 نشان‌دهنده قوی‌ترین روشی است که شرکت برای ابراز بیزاری از نیروی کار سازمان یافته اتخاذ کرده است. این شرکت همچنین سابقه ای در شکستن قوانین کار و تلاش های سازماندهی ناامیدکننده دارد: اخراج یا انتقام گیری از کارگران، جلوگیری از توزیع جزوات توسط کارگران، و دخالت در انتخابات اتحادیه. در پشت درهای بسته، این شرکت همچنین یک کمپین بدنامی علیه یک سازمان دهنده برجسته برنامه ریزی کرد.

ما از آمازون و هیئت ملی روابط کار درخواست کرده‌ایم درباره قانونی بودن این تابلوها نظر بدهند و در صورت دریافت پاسخ، داستان خود را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

کارگران ALB1 حداقل از ماه مه برای تشکیل اتحادیه تلاش کرده اند. هنوز مشخص نیست که آیا تلاش های سازماندهی به سمت پیوستن به اتحادیه کارگری آمازون، گروه مردمی که با موفقیت به اتحادیه یکی از تأسیسات استیتن آیلند در ماه آوریل رای دادند، است یا خیر. گفتنی است، بر اساس تابلوهای جدید، به نظر می رسد مدیریت در این مرکز تحقق، گروه را تهدید اصلی خود می داند. تقریباً همه علائم به طور خاص به ALU اشاره می کنند که شرکت آن را “تست نشده و اثبات نشده” می نامد. یکی دیگر حتی پیشنهاد می‌کند که پیوستن به ALU مستلزم کنار گذاشتن برخی حریم خصوصی شخصی است، اگرچه مشخص نیست به چه طریق. ما نیز از ALU نظر خواسته‌ایم و در صورت دریافت پاسخ از گروه، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری