امروز:10 اردیبهشت 1403

«The Sims 4» به بازیکنان اجازه می‌دهد گرایش جنسی شخصیت‌هایشان را تغییر دهند

EA دوازدهمین بسته الحاقی The Sims 4 را در تاریخ 28 جولای منتشر خواهد کرد. از همان روز، همه بازیکنان (از جمله کسانی که DLC High School Years را نمی‌خرند) می‌توانند گرایش جنسی Sims خود را تغییر دهند، به عنوان بخشی از تلاش‌های توسعه‌دهندگان برای تقویت نمایندگی LGBTQIA+ در بازی.

یکی از طراحان اصلی Sims 4 معروف به SimGuruJessica در این اطلاعیه نوشت: «بین این به‌روزرسانی و به‌روزرسانی اخیر ضمایر، ما چندین گام به جلو برمی‌داریم تا بازی‌ای باشیم که به تفاوت‌ها و رنگ‌های زندگی روزمره احترام می‌گذارد و آن را گرامی می‌دارد». توسعه‌دهنده Maxis با GLAAD و پروژه It Gets Better کار کرد “تا اطمینان حاصل شود که ما وسیع‌ترین طیف ممکن از دیدگاه‌ها را در مورد نحوه نزدیک شدن به این ویژگی به گونه‌ای که به جامعه احترام می‌گذارد و ارتقاء می‌بخشد، گرفته‌ایم.”

چندین تنظیمات جذابیت برای هر سیم کارت وجود دارد که می توانید از طریق منوی بیضی زیر گزینه انتخاب جنسیت در صفحه Create A Sim آنها را تنظیم کنید. می‌توانید تعیین کنید که آیا سیم کارت شما جذب مردان یا زنان (یا هیچکدام) نمی‌شود، آیا جهت‌گیری سیم‌کارت شما می‌تواند در طول بازی تغییر کند و با کدام جنسیت می‌تواند «WooHoo» (یعنی رابطه جنسی) داشته باشد. بازیکنان می توانند این تنظیمات را در هر زمان تغییر دهند.

شما می توانید یک سیم غیرجنسی داشته باشید که عاشقانه به سیم های دیگر علاقه مند است و یک سیم معطر که از ووهو شخصیت های دیگر خوشحال است اما با آنها وارد رابطه نمی شود. رابطه جنسی گاه به گاه یک ویژگی جدید در The Sims 4 است، زیرا WooHoo همیشه پشت مکانیک عاشقانه قفل شده است. سیمزهای جوان و مسن‌تر می‌توانند از دوستان نزدیک خود بخواهند که به عنوان شرکای WooHoo در کنار هم قرار بگیرند. با این حال، یک دعوت رد شده می تواند به یک تعامل ناخوشایند منجر شود.

SimGuruJessica نوشت: “من می خواهم دوباره اذعان کنم که این موضوعات پیچیده و پر از نکات ظریف هستند.” ما این را نسخه 1.0 می‌دانیم و کاملاً مشتاقانه منتظریم ببینیم چه ابزارهای دیگری را می‌توانیم اضافه کنیم تا به بازیکنان اجازه دهیم طیف گسترده‌تری از داستان‌ها را تعریف کنند.»

در حالی که بازیکنان می توانند ضمایر Sims خود را تغییر دهند، گزینه های عاشقانه و WooHoo در حال حاضر به دلیل نحوه ایجاد بازی، جنسیت باینری هستند. SimGuruJessica خاطرنشان کرد: از نظر مکانیکی، سیم‌های غیر باینری هنوز در [The Sims 4] وجود ندارند. “در حالی که ما پیشرفت زیادی در ارائه سیم‌های غیر باینری با به‌روزرسانی ضمایر داشتیم، تصدیق می‌کنیم که ضمایر همان هویت‌های جنسیتی نیستند. ما می‌دانیم که هنوز راه‌هایی در این زمینه داریم.” افزودن سیستم‌های مورد نیاز برای پشتیبانی صحیح از سیم‌های غیر باینری کمی بیشتر طول می‌کشد، اما Maxis روی آن کار می‌کند.

روابط همجنس‌گرایان از همان بازی اول در این سری وجود داشته است (دموی E3 در سال 1999 که دو زن را در حال بوسیدن به تصویر می‌کشد). با این حال، این تنظیمات جدید به بازیکنان این امکان را می دهد که کنترل بیشتری بر داستان هایی که می خواهند بگویند داشته باشند. Maxis برای بهبود نمایش در The Sims 4 در جبهه های دیگر کار کرده است. در سال 2020، تیم بیش از 100 رنگ پوست و لغزنده را برای سفارشی کردن آنها اضافه کرد.

اشتراک گذاری