امروز:6 مرداد 1403

بازی بعدی valve بازی Deadlock خواهد بود

به گفته یک جفت سازنده محتوا، انتظار برای یک بازی جدید Valve تقریباً به پایان رسیده است: یک بازی تیراندازی قهرمان سوم شخص به نام Deadlock در آلفای بسته قرار دارد و به نظر می رسد اعلام آن قریب الوقوع باشد.

ظاهراً این بازی از سال 2018 در دست ساخت است و IceFrog، سازنده ای مترادف با مد اصلی DotA، مسئولیت آن را بر عهده دارد. طبق گزارش ها، این همان چیزی است که در مورد پروژه Neon Prime که چند سالی است شایعه شده بود، شد. تایلر مک ویکر، خبرنگار کهنه کار Valve و سازنده محتوا، Gabe Follower، این هفته هر دو به طور مستقل تایید کردند که بازی در مرحله توسعه پیشرفته است.

McVicker می‌گوید: «از نظر دامنه، این بازی رقابتی بعدی Valve است. ضد حمله بعدی. Dota بعدی.” او آن را به عنوان تلاش Valve برای گرد هم آوردن جوامع مختلف بازی شرکت، با بازی دقیق و اهداف MOBA توصیف می کند. مک‌ویکر آن را اینگونه توصیف می‌کند که «مثل این که Valorant، Overwatch، Dota 2 و Team Fortress 2 بچه‌دار شدند».

عنوان جدید ظاهراً بر اساس «محیط فانتزی آمیخته با استیمپانک» است، تغییری محسوس از گزارش‌های قبلی در مورد پروژه که Neon Prime را الهام گرفته از داستان‌های علمی تخیلی توصیف می‌کرد. Gabe Follower چهار اسکرین شات را در X منتشر کرد که نشان می دهد چیزی کمی کمتر از مقایسه Overwatch و Valorant ممکن است نشان دهد.
تصاویر گیم‌پلی شش در مقابل شش را در چهار خط نشان می‌دهند – ترکیبی از خطوط انفرادی و دو در مقابل دو عمل در سراسر نقشه را نشان می‌دهند. همچنین «خطوط ترانزیت» را نشان می‌دهد که می‌تواند بازیکنان را سریع‌تر به خط بازگرداند، مانند گیت‌های شش‌زانو League of Legends. مک ویکر می گوید این خطوط ترانزیت از سیستم BioShock: Infinite’s Sky-Hook الهام گرفته شده است.

خارج از بازی Counter-Strike 2 و Half-Life: Alyx، از زمانی که Valve یک عنوان کاملاً جدید و بزرگ منتشر کرد، مدت زیادی می گذرد و حتی از زمانی که این شرکت یک IP کاملاً جدید را راه اندازی کرده است، می گذرد. McVicker می گوید که Deadlock در حال حاضر در یک آلفای بسته است و “صدها” نفر در حال بازی هستند. البته، این Valve است، بنابراین هیچ وقت برای از بین رفتن پروژه دیر نیست. اما از آنجایی که ژوئن به طور سنتی ماه بزرگی برای اخبار بازی های ویدیویی است، غیرممکن نیست که به زودی چیزی رسمی بشنویم.

اشتراک گذاری