امروز:28 فروردین 1403

اختصاصی: اولین نگاه به Amazfit T-Rex Pro 2 و Amazfit Vienna

Amazfit دنباله‌ای برای T-Rex Pro خود می‌آورد و ما برخی از تصاویر و مشخصات منحصر به فرد ارائه شده توسط منبع ناشناس را داریم. علاوه بر T-Rex Pro 2، اولین نگاهمان به Amazfit Vienna را نیز مشاهده می‌کنیم که به عنوان یک ساعت مچی مستحکم با بدنه تیتانیومی و صفحه‌نمایش شیشه‌ای یاقوت کبود معرفی می‌شود.

Amazfit T-Rex Pro 2 ظاهری مشابه به T-Rex Pro و T-Rex اصلی با ساختار پلاستیکی مقاوم و بند سیلیکونی به ارمغان می آورد. آمازفیت چندین رنگ جدید را با گزینه مشکی و طلایی Astro، رنگ‌های سبز وحشی و رنگ‌های خاکی صحرایی در کنار گزینه رنگ مشکی کلاسیک به ارمغان می‌آورد.

T-Rex Pro 2 دارای یک AMOLED 1.39 اینچی با وضوح 454×454 پیکسل و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. این ساعت با رده‌بندی 10 خودپرداز و استحکام نظامی با 15 گواهینامه MIL-STD-810G، به ماهیت خشن خود وفادار می‌ماند.

Amazfit همچنین یک حسگر بیومتریک BioTracker 3.0 PPG به روز شده برای اندازه گیری ضربان قلب و اکسیژن خون اضافه می کند. شما می توانید بیش از 150 حالت ورزشی را با امتیازات PAI و همچنین سطح خواب و استرس ردیابی کنید. این ساعت همچنین دارای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور ژئومغناطیسی و سنسور نور محیط است. این ساعت همچنین دارای GPS دو بانده و بلوتوث 5.0 برای اتصال است.

به لطف باتری ارتقا یافته 500 میلی آمپر ساعتی، عمر باتری تا 24 روز استفاده مختلط و 10 روز استفاده سنگین رتبه بندی شده است. این ساعت دارای 32 مگابایت رم و 512 مگابایت حافظه داخلی است.

Amazfit Vienna یک پله بالاتر از T-Rex Pro 2 با ساختار تیتانیوم ممتاز و شیشه یاقوت کبود خود است. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی AMOLED با وضوح 416×416 پیکسل و حداکثر روشنایی 1000 نیت و همچنین همان ویژگی های سلامتی و ردیابی ورزشی T-Rex Pro 2 است. متأسفانه ساعت قادر به برقراری تماس مستقل نخواهد بود زیرا فاقد قابلیت eSIM است.

Amazfit Vienna دارای عایق رطوبتی 20ATM است که به این معنی است که می توان آن را در حین ورزش های آبی با سرعت بالا پوشید. این ساعت همچنین دارای 32 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی است. شما همان آرایه حسگر T-Rex Pro 2 و همچنین GPS دو بانده و بلوتوث 5.0 را برای اتصال دریافت می کنید. این ساعت با استفاده معمولی می تواند تا 14 روز دوام بیاورد و از باتری 500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند.

انتظار می رود هر دو ساعت جدید Amazfit در تابستان امسال عرضه شوند. قیمت و در دسترس بودن هنوز جزئیاتی ارائه نشده است.