امروز:16 اردیبهشت 1403

YouTube Go دیگر از اواسط خرداد امسال در دسترس نخواهد بود

YouTube Go در خرداد ماه برای همیشه از بین می رود. تیم یوتیوب اعلام کرده است که برنامه سبک وزن برنامه اصلی خود را بازنشسته می کند، عمدتاً به این دلیل که در طول سال ها غیر ضروری شده است. یوتیوب برنامه Go را برای کاربرانی توسعه داد که در آنها اتصال ضعیف است، قیمت داده‌های تلفن همراه بسیار بالاست و تلفن‌های ارزان‌قیمتی که نمی‌توانستند برنامه اصلی را اجرا کنند و می توانستند از این برنامه استفاده کنند. تیم توضیح داد که از زمانی که Go برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شد، یوتیوب تعدادی بهبود عملکرد را در برنامه اصلی ارائه کرده است.

برخی از این ارتقاها به برنامه اصلی اجازه می‌دهد تا به طور مؤثرتری در دستگاه‌های سطح اولیه و برای افرادی که شبکه‌های کندی دارند اجرا شود. این تیم می‌گوید که روی کنترل‌های جدیدی نیز کار می‌کند که به افراد کمک می‌کند در صورت دسترسی محدود به داده‌های تلفن همراه، میزان استفاده از داده‌های تلفن همراه خود را کاهش دهند، اگرچه اشاره نکرد که این ویژگی جدید چه زمانی در دسترس خواهد بود. اکنون به کاربران Go توصیه می‌کند که اپلیکیشن اصلی را دانلود کنند، برنامه‌ای که بر خلاف نسخه سبک وزن به افراد اجازه می‌دهد نظر بدهند، پست کنند، محتوا ایجاد کنند و از تم تیره استفاده کنند.

YouTube Go ابتدا در هند و اندونزی در دسترس بود و سپس در سال 2017 از نسخه بتا خارج شد و به انتشار گسترده رسید. در سال 2018، YouTube آن را در بیش از 130 کشور عرضه کرد، بنابراین کاربران بیشتری می توانند برنامه 10 مگابایتی را دانلود کنند. اکنون زمان خداحافظی فرا رسیده است. همانطور که 9to5Google اشاره می کند، این سؤالاتی را در مورد نیاز به Android Go در آینده ایجاد می کند. سیستم عامل به تلفن‌های ارزان‌قیمت اجازه می‌دهد تا سریع‌تر کار کنند، اما ممکن است زمانی فرا برسد که پلتفرم اصلی اندروید بتواند به همان میزان کارآمد در دستگاه‌های پایین‌رده اجرا شود.

اشتراک گذاری