امروز:7 اردیبهشت 1403

پرواز فضایی بعدی Blue Origin برای 4 آگوست برنامه ریزی شده است

شرکت Blue Origin زمان انجام ششمین پرواز خدمه نیوشپرد را فاش کرده است. ماموریت NS-22 (بیست و دومین پرتاب کلی نیوشپرد) برای 4 آگوست، یعنی دو ماه پس از پرواز فضایی قبلی خود، تعیین شده است. پنجره پرتاب در ساعت 9:30 صبح به وقت شرقی باز می شود.

این شرکت اخیراً مسافرانی را که این بار به لبه فضا سفر خواهند کرد، معرفی کرد. در میان آنها مهندس سارا سابری و کارآفرین ماریو فریرا هستند که به ترتیب اولین مصری ها و پرتغالی ها هستند که از فضا بازدید می کنند. در همین حال، کوهنورد ونسا اوبراین، اولین زنی خواهد بود که به قله اورست می رسد، به اعماق چلنجر (که گمان می رود عمیق ترین نقطه اقیانوس است) می رود و از خط کارمان – مرز بین جو زمین و فضای بیرونی عبور می کند. .

خدمه همچنین شامل کوبی کاتن، یکی از بنیانگذاران کانال محبوب ترفند و کمدی یوتیوب Dude Perfect، و مدیر مخابراتی استیو یانگ هستند. ششمین مسافر کلینت کلی III است که پروژه خودروی زمینی خودران را در آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (دارپا) در دهه 1980 آغاز کرد. Blue Origin خاطرنشان می کند که Kelly با ایجاد پایه فناوری که راه را برای وسایل نقلیه خودران مدرن هموار کرد، اعتبار دارد.

اشتراک گذاری