امروز:7 اردیبهشت 1403

تصاویر گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 سامسونگ فاش شد

سامسونگ سال گذشته متعهد شد که گوشی‌های تاشو را به جریان اصلی تبدیل کند و تاکنون، افراد بیشتری از این فاکتور فرم استقبال کرده‌اند. در واقع، این غول فناوری قبلاً گفته بود که افراد بیشتری برند گلکسی فلیپ 3 را نسبت به دستگاه های پرچمدار آن تغییر داده اند. این شرکت قرار است تا چند روز دیگر از گوشی‌های تاشو بعدی خود رونمایی کند، اما کسانی که می‌خواهند بدانند چه انتظاری دارند می‌توانند از طریق عکس‌هایی که به نظر می‌رسد بازاریابی توسط Evan Blass به بیرون درز کرده، نگاهی به گوشی‌های آینده داشته باشند. او تصاویری از Galaxy Z Flip 4 و Z Fold 4 را در رنگ های مختلف منتشر کرد و در 91Mobiles در زوایای مختلف ژست گرفت.

بر اساس رندرها، Z Flip 4 در رنگ های بنفش، آبی، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. در همین حال، Z Fold 4 در رنگ‌های مشکی، خاکستری تیره و بژ در دسترس خواهد بود. در ظاهر، آنها تقریباً شبیه به نسل فعلی تاشوها هستند و هیچ تفاوت آشکاری در طراحی وجود ندارد. ما احتمالاً پس از عرضه رسمی دستگاه های سامسونگ به تفاوت های ظریف بین آنها پی خواهیم برد.

همانطور که The Verge اشاره می‌کند، تصاویر دقیقاً نشان نمی‌دهند که آیا Fold 4 دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر قبلی خود است یا خیر و آیا در نهایت شکافی برای S Pen خواهد داشت یا خیر. از آنجایی که Fold 3 از ورودی S Pen سامسونگ پشتیبانی می کند، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه نسخه بعدی دارای یک شکاف برای قلم است، وجود دارد. با این حال، جدیدترین گزارش ها می گویند که ممکن است یکی از این موارد وجود نداشته باشد.

تا زمانی که سامسونگ این دستگاه ها را عرضه نکند، مطمئناً نمی دانیم. خبر خوب این است که زمان زیادی برای انتظار نخواهیم داشت: رویداد Unpacked بعدی آن قرار است در 10 آگوست برگزار شود. در حال حاضر، می توانید رندرهای فاش شده Fold 4 و Flip 4 را در زیر مشاهده کنید:

اشتراک گذاری