امروز:8 اردیبهشت 1403

سری جدید Fallout آمازون منشاء Vault Boy را فاش خواهد کرد

آمازون اطلاعات بیشتری در مورد سری آینده Fallout خود در Prime Video فاش کرده است. این شرکت اولین تصاویر از نمایشگاه را به اشتراک گذاشت و قبل از اولین نمایش در آوریل، نگاهی دزدکی به Vanity Fair انداخت. بر اساس فرنچایز بازی، الا پرنل (Jellowjackets) در نقش یک تازه وارد ساده لوح به دنیای سطحی پسا آخرالزمانی است که زندگی راحت خود را در زیرزمین پنهان کرده است.

داستان سریال در سال 2296 اتفاق می‌افتد. این 219 سال پس از آن است که جنگ هسته‌ای زمین را ویران کرد، بازماندگان با جیب‌های عمیق را به پناهگاه‌های زیرزمینی سوق داد و بقیه را به حال خود رها کرد. لوسی دختر «ناظر هنک» (کایل مک‌لاکلان، توئین پیکس)، چهره‌ای شبیه شهردار لوسی والت 33 است.

Vanity Fair می گوید Vault Boy، لوگوی نمادین بازی، به عنوان طلسم خانه زیرزمینی لوسی ظاهر می شود. ما حتی در مورد داستان منشأ آن خواهیم شنید. تاد هاوارد از بتسدا، با تشریح برداشت خلاقانه سریال از پیدایش Vault Boy، گفت: «این چیزی بود که آنها به آن رسیدند و واقعاً هوشمندانه بود.

والتون گوگینز در نقش غول (آمازون / بتسدا)
The Ghoul که برای طرفداران بازی ها آشناست، توسط والتون گوگینز (Justified, The Hateful Eight) که صحنه دزدی است، در نقشی که به نظر می رسد متناسب با بازیگر شخصیت بداخلاق است، بازی خواهد کرد. جاناتان نولان خالق این فیلم به Vanity Fair گفت: «والتون در درام و کمدی به همان اندازه مهارت دارد، که بسیار دشوار است. شکافی در زمان و فاصله بین اینکه این مرد چه کسی بوده و چه کسی شده است وجود دارد که برای من یک سوال دراماتیک بزرگ ایجاد می کند: چه اتفاقی برای این مرد افتاده است؟ بنابراین ما به عقب به سمت آن حرکت خواهیم کرد.”

نولان می‌گوید The Ghoul همه طرف‌های دنیای Fallout را نشان می‌دهد. نولان می‌گوید: «او مسافت پیموده‌شده زیادی را پشت سر می‌گذارد، اما هنوز هم برای او جذابیت دارد.» برداشت سریال از این شخصیت تعادلی را بین استفاده از پروتز و آرایش برای نشان دادن چهره مخدوش خود ایجاد می‌کند و در عین حال به گوگینز فرصت می‌دهد تا انسانیت شخصیت نیمه‌مرده و نیمه جاودانه را پیدا کند. نولان گفت: “من باید بتوانم والتون و عملکرد او را ببینم، او باید شبیه یک غول بازی به نظر برسد، و باید به نوعی داغ باشد.”

اولین نگاه به اقتباس تلویزیونی مجموعه تلویزیونی Fallout.
این سریال توسط نولان و لیزا لوی سازندگان Westworld ساخته شده است. آن‌ها داستان را مانند بازی‌ها، از جمله سبک‌های پس‌آینده‌گرایانه، تفسیرهای اجتماعی گزنده و مضامین اخلاق خاکستری توصیف می‌کنند. هاوارد بتسدا، تهیه کننده اجرایی سریال گفت: «ما گفتگوهای زیادی در مورد سبک طنز، سطح خشونت، سبک خشونت داشتیم. «ببینید، Fallout می‌تواند بسیار دراماتیک، تاریک و پساآخرالزمانی باشد، اما شما باید کمی چشمک بزنید…. فکر می‌کنم آن‌ها این سوزن را خیلی خوب در برنامه تلویزیونی کشیدند.»

اشتراک گذاری