امروز:8 اردیبهشت 1403

فیلم بیوگرافی ایلان ماسک توسط دارن آرونوفسکی کارگردانی تولید خواهد شد

همه ما می‌دانستیم که این فقط یک مسئله زمان است که یکی از ثروتمندترین و بحث‌برانگیزترین مردان جهان تحت درمان بیوگرافی قرار گیرد و اکنون این اتفاق در حال رخ دادن است. طبق گزارش اولیه ورایتی، ایلان ماسک در حال ساخت فیلم خودش است که توسط کارگردان سرشناس دارون آرنوفسکی کارگردانی شده و توسط A24 تهیه شده است.

این فیلم بر اساس بیوگرافی مجاز والتر آیزاکسون ساخته خواهد شد که نقدهای نامطلوبی را دریافت کرده است، و رسانه هایی مانند لس آنجلس تایمز به نویسنده پیشنهاد می کنند “بیشتر پیش بینی های مطمئن ماسک را به عنوان انجیل می پذیرد” و گاردین آن را “بدون بینش” می خواند. درب.» البته همه بررسی ها آنقدر وحشتناک نبودند، اما بسیاری به کتاب ایزاکسون به عنوان نمونه ای واضح از خطرات روزنامه نگاری دسترسی اشاره می کنند.

ایزاکسون همچنین بیوگرافی استیو جابز را نوشت که در سال 2015 در فیلمی با بازی مایکل فاسبندر و کارگردانی دنی بویل اقتباس شد. این فیلم در نهایت یک اقتباس فوق‌العاده آزاد از کتاب آیزاکسون بود، بنابراین خواهیم دید که آرونوفسکی با مواد چه می‌کند. اگر کسی بتواند مهر شخصی خود را روی چیزها بگذارد، کارگردانی است که پشت سر مادر!، نهنگ، مرثیه یک رویا و قو سیاه قرار دارد.

این فیلم هنوز در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین هنوز هیچ نویسنده ای پیوست نشده است و هیچ اطلاعیه ای برای انتخاب بازیگر وجود ندارد. در یک تاپیک اخیر ردیت، نظر دهندگان برگزیده‌هایی که بیشترین رای‌گیری را برای ماسک داشتند، نیکلاس کیج، رامی مالک، جسی آیزنبرگ و رابرت داونی جونیور بودند که توسط Variety گردآوری شد.

اشتراک گذاری