امروز:8 اردیبهشت 1403

دیزنی پلاس قیمت ها را افزایش می دهد و از اشتراک گذاری اکانت ها جلوگیری می کند

در ماه می، باب ایگر، مدیرعامل دیزنی اعلام کرد که سرویس استریم این شرکت در اواخر سال افزایش قیمت خواهد داشت. اکنون، می دانیم چه زمانی: در طول تماس سه ماهه درآمد دیزنی، ایگر اعلام کرد که سطح پریمیوم Disney+ بدون آگهی در 12 اکتبر به 13.99 دلار افزایش می یابد. این دومین افزایش قیمت 3 دلاری سرویس پخش در سال گذشته است – قیمت اشتراک فعلی 10.99 دلار بود. در دسامبر تنظیم شده است. طرح بدون آگهی Hulu نیز 3 دلار افزایش می یابد و آن را به 17.99 دلار در ماه برای یک اشتراک مستقل افزایش می دهد.

این یک افزایش قیمت بزرگ است، اما دیزنی برای مشتریانی که مایل به بسته‌بندی خدمات هستند، تسکین می‌دهد. اشتراک جدید Duo Premium که هر دو سطح بدون آگهی Disney+ و Hulu را در اختیار دارد با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. دیزنی همچنین اعلام کرد که از ماه نوامبر، ردیف تبلیغاتی 8 دلاری که سال گذشته در ایالات متحده راه اندازی کرد، در اروپا و کانادا در دسترس خواهد بود.

ایگر همچنین هشدار داد که دیزنی به زودی از اشتراک گذاری حساب عقب نشینی خواهد کرد و اظهار داشت که این شرکت “به طور فعال در حال بررسی راه هایی برای پرداختن به اشتراک گذاری حساب و بهترین گزینه ها برای پرداخت پول به مشترکین برای اشتراک گذاری حساب های خود با دوستان و خانواده است.” این شرکت انتظار دارد اجرای این سیاست های جدید را در سال 2024 آغاز کند.

اشتراک گذاری