امروز:9 اردیبهشت 1403

اکنون Threads به شما امکان می دهد پست ها را مستقیماً در DM های اینستاگرام به اشتراک بگذارید

از آنجایی که ایلان ماسک منتظر اجازه پزشکش برای مبارزه با مارک زاکربرگ در یک مسابقه دوباره/خارج از قفس است، این دو شرکت میلیاردر به رقابت در عرصه پذیرش مصرف‌کننده ادامه می‌دهند. متا امروز با برنامه به‌روزرسانی تهاجمی Threads پیش رفت، زیرا تلاش می‌کند تا X نامنظم ماسک (توئیتر تغییر نام تجاری) را به چالش بکشد. زاکربرگ امروز اعلام کرد که پلتفرم جوان اکنون از اشتراک‌گذاری پست‌ها در پیام‌های الکترونیکی اینستاگرام، متن جایگزین سفارشی برای عکس‌ها و ویدیوها و دکمه اشاره جدید پشتیبانی می‌کند.

گزینه Send on Instagram به کاربران این امکان را می دهد که پست های Threads خود را مستقیماً از طریق دکمه Send در DM اینستاگرام منتشر کنند. همانطور که رویترز، مدیر محصول، کریس کاکس در جلسه اخیر شرکت گفت، این ویژگی را می توان به عنوان یکی از “قلاب های نگهدارنده رانندگی” متا دانست که برای اطمینان از اینکه “افرادی که در برنامه اینستاگرام هستند می توانند Thread های مهم را ببینند” ساخته شده است. ظاهراً این استراتژی با گزارش‌های کاهش تعامل پس از اینکه پلتفرم نوپا در کمتر از یک هفته بیش از 100 میلیون کاربر اضافه کرد، مرتبط است. گزارش شده است که زاکربرگ این کاهش را “عادی” توصیف کرده است و انتظار می رود با ادامه گسترش متا در کانال اجتماعی که در اوایل جولای راه اندازی شد، حفظ آن افزایش یابد.

در همین حال، گزینه متن جایگزین سفارشی یک ویژگی دسترس‌پذیری است که به کاربران Threads اجازه می‌دهد قبل از آپلود، متن جایگزین تولید شده به‌طور خودکار موجود را برای عکس‌ها و ویدیوها اضافه کنند (یا ویرایش کنند). دکمه ذکر جدید تگ کردن پروفایل ها را در پست های Threads شما آسان تر می کند. در نهایت، این پلتفرم تأیید هویت شما را در پلتفرم های مختلف مانند Mastodon آسان تر می کند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام امروز نوشت: «اکنون می‌توانید پیوند پروفایل Threads خود را در پلتفرم‌های پشتیبانی شده برای تأیید هویت خود اضافه کنید.

اینها تنها جدیدترین موارد اضافه شده متا در چند هفته گذشته هستند. اوایل این ماه اعلام کرد که یک نسخه وب بسیار مورد نیاز در راه است که برای اولین بار استفاده از دسکتاپ را همراه با عملکرد جستجوی مناسب ارائه می دهد. سایر موارد اضافه شده پس از راه اندازی شامل فید زمانی و امکان مرتب کردن لیست زیر و مشاهده پست های مورد علاقه شما است.

اشتراک گذاری