امروز:6 اردیبهشت 1403

Disney+ و Hulu تعدادی از عناوین را در 26 می حذف خواهند کرد

همانطور که توسط Deadline گزارش شده است، مجموعه ای از عناوین در +Disney، از جمله Big Shot، Clouds، Diary of a Future President و Benedict Society در 26 مه منتشر می شوند. در سمت Hulu، نمایش هایی مانند Dollface، Maggie و Little Demon در همان تاریخ ناپدید می شوند.

در آگوست سال گذشته، HBO Max (در حال حاضر فقط مکس) اعلام کرد که 36 برنامه را از پلتفرم خود حذف خواهد کرد، از جمله The-Not-Too-Late-Show with Elmo و My Dinner with Hervé. این شرکت در دسامبر 2022 با اعلام نمایش‌های بزرگ‌تری مانند Westworld که قرار است از این پلتفرم خارج شوند، به خشم خود ادامه داد. و حتی قبل از آن، نتفلیکس به دلیل کشیدن و اضافه کردن نمایش‌ها و فیلم‌ها در یک کلاه مشهور بود.

در حالی که این فهرست عمدتاً شامل فیلم‌ها و نمایش‌هایی است که به‌طور مستقیم پخش می‌شوند و بیش از چند فصل پخش نشده‌اند، همچنان ناامیدکننده است که محتوای حذف شده را مشاهده کنیم. فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تنها رسانه‌ای نیستند که تحت تأثیر قرار می‌گیرند، زیرا سرویس‌های پخش موسیقی مدت‌هاست که مشکل در دسترس نبودن برخی از آهنگ‌ها یا حذف کامل یک آلبوم از کاتالوگ را داشته‌اند. این قیمتی است که هنگام رفتن به مسیر اشتراک می پردازید. این بوفه ای است که همه چیز را می توانید بخورید، اما صاحب بوفه می تواند هر چیزی را در یک لحظه با خود بردارد.

اشتراک گذاری