امروز:28 فروردین 1403

هتل گران قیمت و همهجانبه جنگ ستارگان دیزنی در حال تعطیل شدن است

کمتر از 19 ماه پس از افتتاح Star Wars: Galactic Starcruiser، دیزنی درهای هتل را خواهد بست. طرفداران جنگ ستارگان که مایل به ولخرجی هستند، اکنون تا پایان سپتامبر فرصت دارند تا تجربه دو شب را امتحان کنند.

دیزنی در بیانیه‌ای به CNBC گفت: «جنگ ستارگان: Starcruiser کهکشانی یکی از خلاق‌ترین پروژه‌های ما است که تاکنون مورد تحسین مهمانان ما قرار گرفته و به دلیل ایجاد نوار جدیدی برای نوآوری و سرگرمی‌های همهجانبه شناخته شده است». “این تجربه برتر بوتیک به ما این فرصت را داد تا چیزهای جدید را در مقیاس کوچکتر از 100 اتاق امتحان کنیم، و همانطور که برای سفر نهایی آن آماده می شویم، از آنچه آموخته ایم برای ایجاد تجربیات آینده استفاده می کنیم که می تواند به مهمانان بیشتری دسترسی پیدا کند. و طرفداران.”

این هتل در والت دیزنی ورلد در فلوریدا در مارس 2022 افتتاح شد و به طرفداران وعده یک گردش بی نظیر را داد. مهمانان در یک داستان جنگ ستارگان غوطه ور هستند. به عنوان مسافران یک استارکروز، آنها با یک افسر درجه یک و طوفان‌بازان مواجه می‌شوند که سوار کشتی می‌شوند تا جاسوس‌های مقاومت را پیدا کنند. مهمانان می توانند انتخاب کنند که به سمت روشن یا تاریک بپیوندند و ممکن است با افرادی مانند Chewbacca، Rey و Kylo Ren روبرو شوند.

همراه با اتاق، غذا و نوشیدنی (به جز مشروبات الکلی)، دسترسی به پارک استودیو هالیوود در دنیای دیزنی، گروه جادویی و خدمات پیشخدمت در این اقامت گنجانده شده است. اما برای همه اینها، از مهمانان یک پنی بسیار دریافت می شود.

اشتراک گذاری