امروز:7 اردیبهشت 1403

شایعه شده رقیب توییتر توسط متا می تواند در اوایل ماه آینده راه اندازی شود

از زمانی که ایلان ماسک این سایت رسانه اجتماعی را در سال گذشته خریداری کرد، مردم زمان کمتری را در توییتر صرف می‌کنند، اما هنوز هم تقاضای زیادی برای پلتفرم‌های مشابه مانند Mastodon و Bluesky وجود دارد. تا آن نقطه، متا مدتهاست که شایعه شده است که در حال ساخت پلتفرم خود برای رقیب توییتر است. به گفته لیا هابرمن، کارشناس بازاریابی رسانه‌های دیجیتال، پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، بالاخره جزئیاتی برای همراهی با شایعات وجود دارد.

هابرمن می‌گوید این اپلیکیشن رو به اتمام است و می‌تواند تا پایان ماه ژوئن راه‌اندازی شود. او می‌گوید که متا با سازندگان محتوا برای بحث در مورد این پلتفرم ملاقات کرده است. یکی از این سازندگان انواع اطلاعات در مورد برنامه آینده را به هابرمن داد و آن را «اینستاگرام برای افکار شما» نامید.

اینستاگرام کلمه درستی است، زیرا به نظر می رسد کل پلتفرم از شبکه اجتماعی محبوب اشتراک گذاری عکس ساخته شده است. گفته می شود که برنامه غیرمتمرکز با پارامترهای فعلی اینستاگرام مانند نام کاربری و رمز عبور کار می کند. بنابراین اگر از قبل یک حساب اینستاگرام دارید، باید بتوانید مستقیماً ثبت نام کنید و به طور خودکار با فالوورهای فعلی خود همگام شوید. دسته، بیوگرافی و تأیید شما باید از IG منتقل شود. هابرمن می گوید که حتی حساب های اینستاگرام مسدود شده و کلمات مخفی شده به پلتفرم جدید منتقل می شوند.

این همچنین یک برنامه غیرمتمرکز است که با پلتفرم های دیگری مانند Mastodon ادغام می شود، به این معنی که شما باید بتوانید بدون نیاز به جابجایی مداوم بین برنامه ها با کاربران در چندین سرویس تعامل داشته باشید. این گزارش نشان می‌دهد که به‌روزرسانی‌های متنی به 500 کاراکتر محدود می‌شود، که کمتر از یک کپشن اینستاگرام است، اما همچنان به اندازه‌ای طولانی است که یک نظر طعنه‌آمیز یا هر چیز دیگری ایجاد شود.

اشتراک گذاری