امروز:10 فروردین 1403

نتفلیکس در حال ساخت انیمیشن «stranger things» است

مانند پیچک های خزنده و متجاوز Vecna، جهان stranger things به گسترش خود ادامه می دهد. نتفلیکس یک سریال انیمیشنی را بر اساس یکی از بزرگترین موفقیت‌های خود معرفی کرد. این شرکت هنوز جزئیات زیادی در مورد آخرین اسپین آف فاش نکرده است. Glitch Techs و Eric Robles خالق Fanboy & Chum Chum و Flying Bark Productions در حال توسعه این مجموعه انیمیشن هستند. خالقان Stranger Things برادران دافر و تهیه کننده Shawn Levy نیز در این کار مشارکت دارند.

برادران دافر در بیانیه‌ای به ورایتی گفتند: «ما همیشه رویای انیمیشن Stranger Things را در رویای کارتون‌های صبح شنبه که با عشق آن بزرگ شدیم، داشتیم و دیدن تحقق این رویا کاملاً هیجان‌انگیز بود. ما نمی‌توانیم از آنچه اریک روبلز و تیمش به دست آورده‌اند غافلگیر شویم – فیلم‌نامه‌ها و آثار هنری باورنکردنی هستند، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا چیزهای بیشتری با شما به اشتراک بگذاریم! ماجرا ادامه دارد…

سریال اصلی برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است، اما آن و سریال انیمیشنی تنها پروژه‌های Stranger Things در حال ساخت نیستند. یک بازی VR قرار است اواخر امسال عرضه شود، در حالی که یک پیش درآمد نمایش استیج قرار است در اواخر سال 2023 در West End لندن پخش شود. نتفلیکس همچنین سال گذشته یک نمایش اسپین آف لایو اکشن را اعلام کرد.

برادران دافر مطمئناً صفحات زیادی در هوا دارند. همراه با Stranger Things، آنها در حال کار بر روی یک سریال لایو اکشن Death Note هستند (پس از یک فیلم جداگانه که چندین سال پیش در نتفلیکس منتشر شد)، و همچنین اقتباسی از The Talisman، کتابی از استیون کینگ و پیتر استراوب.

اشتراک گذاری