امروز:1 اردیبهشت 1403

باگ توییتر برخی از توییت‌های خصوصی Circle را عمومی کرد

حداقل در حال حاضر روی توییت های حلقه توییتر خود حساب نکنید که به یک گروه نزدیک محدود می شود. کاربران اشکالی را کشف کرده اند که حداقل برخی از پست های خصوصی Circle را در معرض دید افراد خارجی قرار می دهد. آن‌ها اغلب در توصیه‌های «For You» دنبال‌کنندگان نشان داده می‌شوند، اما برخی می‌گویند محتوا به افراد غریبه می‌رسد. همانطور که ممکن است تصور کنید، اگر در حال بحث در مورد یک موضوع حساس هستید یا می خواهید آزار احتمالی را به حداقل برسانید، می تواند مشکل ساز باشد.

توییتر برای اظهار نظر در دسترس نیست زیرا تیم روابط عمومی خود را منحل کرده است. خالق Theo Brown به TechCrunch می‌گوید که توییتر ممکن است در فیلتر کردن توییت‌های Circle از سیستم توصیه‌اش، قبل از به اشتراک‌گذاشتن با سایر کاربران، شکست بخورد.

حلقه‌ها برای ماه‌ها مشکل داشته‌اند، اما این نقص‌ها به دلیل اشتراک‌گذاری توییت‌ها با افراد خارج از یک حلقه شناخته شده نیست. آنها گاهی اوقات برچسبی را که وضعیت فقط حلقه آنها را نشان می دهد، وارد نکرده اند، حتی اگر واضح باشد که نمی توان آنها را در جای دیگری به اشتراک گذاشت. این به طور قابل توجهی بدتر است – اکنون نمی توانید اعتماد کنید که یک پست خصوصی به همین شکل باقی می ماند.

توییتر از زمانی که ایلان ماسک شرکت را خرید و بسیاری از کارمندان خود را اخراج کرد، با تعداد فزاینده ای از مسائل فنی برخورد کرده است. قطعی های متعدد، تغییرات دردسرساز API و سردرگمی در مورد عرضه و حذف ویژگی ها وجود داشته است. در حالی که این سکسکه‌ها لزوما باعث مهاجرت کاربران نمی‌شوند، اما در زمانی که غول رسانه‌های اجتماعی ظاهراً در تلاش برای حفظ تبلیغ‌کنندگان و کسب سود است، کمکی نمی‌کنند.

اشتراک گذاری