امروز:8 اردیبهشت 1403

موزه استرانگ با کمک از نینتندو، کابینت غول پیکر «Donkey Kong» را ایجاد کرد

موزه ملی بازی استرانگ در نیویورک از کابینت بازی کاملاً عظیم Donkey Kong با ارتفاع نزدیک به 20 فوت پرده برداری کرد. Donkey Kong در حال حاضر در بزرگترین فیلم جهان همبازی است، بنابراین مناسب است که او یک کابینت بازی به همان اندازه غول پیکر نیز داشته باشد.

موزه در توییتی نشان داد که نینتندو در واقع به کابینه عظیم کمک کرده است، که منطقی است زیرا این شرکت از IP های خود محافظت می کند. به هر حال، Donkey Kong اولین حضور یک لوله کش ایتالیایی بود، حتی اگر در آن زمان با نام های Jumpman و Mr.

کابینت بازی بسیار بزرگ پس از نصب کامل در 30 ژوئن برای بازی واقعی توسط بازدیدکنندگان موزه در دسترس خواهد بود. همانطور که در طراحی مشاهده می کنید، یک رابط کنترلی در ارتفاع معمولی وجود دارد، بنابراین لازم نیست از نردبان بالا بروید. برای رسیدن به جوی استیک و دکمه ها.

این می تواند بلندترین کابینت آرکید در جهان باشد، اما هیچ اعلامیه رسمی برای این منظور وجود ندارد. در هر صورت، مطمئناً بزرگتر از کابینت NBA Jam با ارتفاع 16 فوت است که مشرف به نمایشگاه CES 2020 و کابینت تتریس با اندازه مشابه است که رکورد فعلی گینس را در اختیار دارد.

موزه ملی بازی استرانگ به بازی در همه اشکال آن اختصاص دارد و خانه تالار مشاهیر بازی های ویدیویی جهانی است. هر سال، این موزه بازی‌های جدیدی را وارد این تالار شهرت می‌کند و در سال 2022 آثار کلاسیکی مانند The Legend of Zelda: Ocarina of Time و Dance Dance Revolution را دریافت می‌کند.

اشتراک گذاری