امروز:10 فروردین 1403

سازندگان «last of us» قسمت دوم را به یک فصل از سریال HBO محدود نمی‌کنند

فصل اول سریال The Last of Us شبکه HBO یکشنبه شب به پایان رسید و سازندگان سریال در حال حاضر منتظر چالش اقتباس از بازی دوم هستند. HBO بعد از اینکه سریال به موفقیت فوری رسید، به سرعت یک فصل دوم را چراغ سبز کرد، اما همانطور که کریگ مازین و نیل دراکمن تأیید کردند، این برای کنترل رویدادهای The Last of Us Part II کافی نیست.

وقتی GQ پرسید که آیا فصل دوم کل داستان قسمت دوم را بررسی می کند (مصاحبه حاوی اسپویلرهای پایانی فصل اول) است، مزین گفت: “نه. به هیچ وجه.” دراکمن اضافه کرد: «بیش از یک فصل است»، اگرچه مازین از گفتن اینکه آیا برای پوشش رویدادهای دنباله Naughty Dog به دو یا سه فصل نیاز دارند، خودداری کرد. در هر صورت، The Last of Us تنها به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شده است، نه برای فصل سوم یا چهارم.

گویی وظیفه اقتباس از قسمت دوم طولانی و بلندپروازانه از قبل به اندازه کافی دلهره آور به نظر نمی رسید، مزین و دراکمن مخاطبان جدیدی برای دلجویی دارند. این نمایش تا کنون موفقیت چشمگیری داشته است. HBO هفته گذشته اعلام کرد که تقریبا 30 میلیون بیننده پنج قسمت اول را در تمام پلتفرم ها تماشا کرده اند. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا آن افراد در زیرزمین کلبه به دنبال [اسپویل] می مانند یا خیر، اما سازندگان نمایش خیلی نگران نیستند.

دراکمن در پاسخ به سوالی در مورد واکنش تماشاگران تلویزیون به وقایع قسمت دوم به GQ گفت: “من اهمیتی نمی‌دهم. واکنش آنها دقیقاً واکنش آنهاست، این کاملاً خارج از کنترل ما است.” “پس چگونه می‌توانیم بهترین نسخه تلویزیونی آن داستان را بسازیم؟ این مشکلی است که ما هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.” مزین افزود که او ترجیح می دهد بینندگان واکنش احساسی قوی داشته باشند تا بی تفاوت.

در همین حال (و اینجا جایی است که به چند اسپویلر خفیف خواهیم پرداخت)، صحنه اصلی آغازین فینال در ابتدا به عنوان بخشی از یک انیمیشن کوتاه در نظر گرفته شد که محقق نشد. طبق گزارش The Verge، دراکمن گفت که سپس با یک استودیوی خارجی در مورد ساخت یک بازی جداگانه با تمرکز بر مادر الی، آنا صحبت کرده است، اما این موضوع نیز ناکام ماند. این نمایش به او فرصتی داد تا آن قسمت از داستان را که اشلی جانسون (که در نقش الی در بازی ها بازی می کند) در نقش آنا بازبینی کند.

اشتراک گذاری