امروز:7 اردیبهشت 1403

طبق گزارش ها، آمازون در حال ساخت یک سریال تلویزیونی Tomb Raider است

منابع هالیوود ریپورتر می گویند که آمازون در حال ساخت یک سریال تلویزیونی Tomb Raider برای Prime Video است که فیبی والر-بریج (مشهور Fleabag) تهیه کننده اجرایی و نوشتن فیلمنامه است. مشخص نیست چه کسی بازی خواهد کرد، اما روی ستاره های سینما آنجلینا جولی یا آلیسیا ویکاندر که دوباره نقش لارا کرافت را بازی می کنند، حساب نمی کنیم. طبق گزارش ها، نمایش هنوز در مرحله توسعه است.

ما از آمازون نظر خواسته ایم. دست کم چنین همکاری تعجب آور نخواهد بود. آمازون بازی بعدی Tomb Raider را منتشر می کند و Waller-Bridge قبلاً قراردادی سه ساله با آمازون بسته بود که شامل پروژه هایی مانند اقتباس رمان Sign Here است. منابع برای ریپورتر ادعا می کنند که آمازون در پیگیری تمدید قرارداد در اواخر سال گذشته «تهاجمی» بود.

این شایعه در حالی منتشر می شود که برنامه های تلویزیونی مبتنی بر بازی لحظه های خود را در کانون توجه قرار می دهند. سریال The Last of Us شبکه HBO در حال حاضر به اندازه کافی موفق بوده که فصل دوم آن را دریافت کند. در همین حال، سونی در حال آماده سازی عناوین God of War، Gran Turismo و Horizon برای Netflix و Prime Video است. سریال Tomb Raider کاتالوگ با موضوع بازی آمازون را تقویت می‌کند و به آن کمک می‌کند تا با رقبایی مانند نتفلیکس، که در حال حاضر آثاری مانند League of Legends شاخه Arcane دارد، رقابت کند.

آمازون همچنین از تعقیب فیلم های پرفروش احتمالی خجالتی نبوده است. به عنوان مثال، طبق گزارش‌ها، این شرکت یک میلیارد دلار برای فیلم The Lord of Rings: The Rings of Power هزینه کرده است. در حالی که نمایش Tomb Raider به احتمال زیاد چندان مجلل نخواهد بود، مشارکت Waller-Bridge نشان می دهد که آمازون مشتاق موفقیت است. آمازون در سال گذشته برای شکستن نمودارهای پخش برتر تلاش کرد – این ممکن است به آن مهمات بهتری در برابر موفقیت های نتفلیکس مانند Stranger Things بدهد.

اشتراک گذاری