امروز:6 اردیبهشت 1403

Amazon Fresh به زودی برای ارسال رایگان به حداقل سفارش بیش از 150 دلار نیاز دارد

در حال حاضر، مشتریان آمازون پرایم می‌توانند از تحویل رایگان مواد غذایی از طریق سرویس Fresh این شرکت برای پرداخت‌هایی به ارزش 35 دلار و بالاتر لذت ببرند. این یک حداقل نیاز خرید معقول و بسیار مقرون به صرفه است، حتی برای کسانی که به تنهایی زندگی می کنند. اما از 28 فوریه، مردم اگر نمی خواهند هزینه اضافی بپردازند تا سفارش خود را درب منزل تحویل دهند، باید موارد بسیار بیشتری را به سبد خرید خود اضافه کنند. همانطور که The Verge متوجه شده است، غول تجارت الکترونیک صفحه خواربارفروشی Fresh خود را به روز کرده است تا توجه داشته باشد که فقط سفارشات با ارزش بالای 150 دلار تا پایان ماه آینده در عرض دو ساعت به صورت رایگان تحویل داده می شوند.

آمازون سفارشات بین 100 تا 150 دلار را با قیمت 4 دلار تحویل می دهد، در حالی که سفارشات بین 50 تا 100 دلار هزینه خدمات 7 دلاری را به همراه خواهند داشت. اگر اقلام مشتری به کمتر از 50 دلار برسد، باید 10 دلار بپردازد. از آنجایی که سرویس Fresh فقط برای مشترکانی در دسترس است که قبلاً برای Amazon Prime پرداخت می‌کنند، که هزینه سالانه آن را از 119 دلار در سال گذشته به 139 دلار افزایش داد، تا زمان فرا رسیدن ماه مارس به گزینه بسیار گران‌تری تبدیل خواهد شد.

یکی از سخنگویان شرکت به The Verge گفت که «در حال ارائه هزینه خدمات برای برخی از سفارش‌های تحویل آمازون Fresh برای کمک به پایین نگه داشتن قیمت‌ها در فروشگاه‌های مواد غذایی آنلاین و فیزیکی [خود] زیرا هزینه‌های تحویل مواد غذایی را پوشش می‌دهد و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهد. یک تجربه تحویل مداوم، سریع و با کیفیت بالا.” این سخنگو ادامه داد: ما به ارائه پنجره‌های تحویل دو ساعته برای همه سفارش‌ها ادامه خواهیم داد و مشتریان در برخی مناطق می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر، پنجره تحویل طولانی‌تری را انتخاب کنند.

بر اساس این بیانیه، آمازون می‌تواند در صورت عدم دریافت هزینه تحویل، قیمت‌های مواد غذایی را افزایش دهد. اما همانطور که هست، به هر حال مشتریان در نهایت هزینه بیشتری می پردازند – بسیاری از مردم این روزها نمی توانند حداقل 150 دلار مورد نیاز آن را بپردازند، و کسانی که می توانند ممکن است نتوانند هر چیزی را که خریده اند قبل از خراب شدن یا دیگر مصرف کنند. خوب، تازه آمازون شروع به اطلاع رسانی به مشتریان از طریق ایمیل در مورد هزینه های خدمات جدید کرده است و برخی از کاربران رسانه های اجتماعی به این موضوع اشاره می کنند که جهش قیمت برای دریافت تحویل رایگان چقدر وحشتناک است.

با شروع همه‌گیری، مشتریان برای تحویل خواربار به آمازون Fresh متکی شدند، از جمله افرادی که در برنامه کمک‌های تغذیه مکمل دولت (SNAP) شرکت داشتند. افرادی که کارت‌های نقدی SNAP Electronic Benefits Transfer (EBT) دارند، می‌توانند از طریق Fresh حتی بدون اشتراک Prime سفارش دهند، و این گزینه خوب (و در برخی موارد، تنها) برای افراد دارای معلولیت است. اما اکنون آنها باید علاوه بر خرید خود هزینه اضافی بپردازند. به گفته وب سایت آمازون، آنها حتی نمی توانند از کارت های EBT خود برای پرداخت هزینه حمل و نقل استفاده کنند و باید روش دیگری از پرداخت ارائه دهند.

“مشتریانی که دارای کارت EBT هستند، همچنان برای سفارش های بیش از 150 دلار، تحویل مواد غذایی رایگان دریافت خواهند کرد.”

اوه، متوسط سودی که یک فرد مجرد دریافت می کند تنها 197 دلار برای کل ماه است. این افزایش قیمت برای هزینه های تحویل به افراد کم درآمد آسیب وحشتناکی می زند.

  • مگان ای. دوهرتی، دکترا (@MeganEDoherty) 27 ژانویه 2023
اشتراک گذاری