امروز:10 فروردین 1403

«Return to Silent Hill» فرنچایز ترسناک کونامی را به سینماها بازمی گرداند

بازسازی Silent Hill 2 کونامی برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 تنها بازسازی بازی کلاسیک سال 2001 در افق نیست: این شرکت به تازگی اعلام کرد که این داستان نیز در حال اقتباس از یک فیلم سینمایی جدید است. بازگشت به سایلنت هیل ظاهراً دنباله‌ای بر اقتباس اصلی سال 2006 خواهد بود و همان کارگردان، کریستف گانز، هدایت آن را بر عهده خواهد داشت.

به نظر می رسد این پروژه هنوز در مرحله توسعه است. هیچ تیزر تریلر وجود ندارد، فقط تعداد انگشت شماری از تصاویر داستانی و قطعاتی از آثار هنری مفهومی وجود دارد. گانس بیشتر زمان اعلام را صرف صحبت در مورد داستان خود بازی کرد. او در جریان پخش زنده Silent Hill Transmission از کونامی گفت: «ما تصمیم گرفتیم به بهترین این داستان ها برگردیم. این فیلم داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که به سایلنت هیل بازمی‌گردد، جایی که عشق بزرگی را می‌شناسد – و چیزی که قرار است پیدا کند یک کابوس محض است.


ویکتور هادیدا که در سال 2006 نیز روی فیلم کار می‌کرد، برای تولید بازمی‌گردد و می‌گوید در حالی که پروژه در حال برنامه‌ریزی است تا به این فرنچایز تغییری مدرن بدهد، وفادار ماندن به روح بازی اصلی تمرکز اصلی است. به نظر می رسد گانس موافق است و بازی های اصلی Silent Hill را «دستاوردهای هنری بزرگ» می نامد.

شنیدن صحبت های کریستف گانز در مورد این پروژه واقعاً جالب است، زیرا کارگردان به چالش منحصر به فرد ترجمه روایت همه جانبه ای که فقط یک بازی ویدیویی می تواند آن را به یک تجربه کوتاه 90 تا 100 دقیقه ارائه دهد فکر می کند. با این حال، تا مدتی دیگر نخواهیم دید که او چقدر آن را مدیریت می کند. بازگشت به سایلنت هیل هنوز تاریخ انتشار ندارد.

اشتراک گذاری