امروز:1 اردیبهشت 1403

دنیای Silent Hill با سه بازی بسیار متفاوت در حال گسترش است

طرفداران سایلنت هیل، باسن خود را نگه دارید. کونامی امروز اخبار زیادی در مورد آینده مجموعه ترسناک نمادین خود منتشر کرد و جدا از تایید یک بازسازی طولانی‌مدت از Silent Hill 2، این استودیو سه بازی جدید را در همان جهان معرفی کرد: Silent Hill Townfall، Ascension و f. همه آنها مانند تجربیات فوق العاده متفاوتی به نظر می رسند.

Townfall از Annapurna Interactive و No Code می‌آید، یک استودیوی گلاسکو که به دلیل مهارت‌های روایی قوی و دنیای ترسناک در عناوینی مانند Observation و Stories Untold شناخته می‌شود. تیزر کوتاه تاون فال دارای یک تلویزیون جیبی قدیمی است که از میان مکالمات پرتنش و صحنه های ناراحت کننده بریده می شود و به نظر می رسد سنتی ترین بازی Silent Hill این سه نفر باشد.


Ascension در اینجا کمتر شبیه به بازی است، اما با نام بزرگی همراه است: JJ Abrams. این یک سریال استریم تعاملی است که در آن “کل جامعه قانون سایلنت هیل را شکل می دهد” و شعار آن “با هم با آسیب خود روبرو شوید”. Ascension از استودیوی Abrams، Bad Robot و Genvid، شرکتی که برنامه های زنده تعاملی تولید می کند، می آید. این به عنوان “شکل جدیدی از سرگرمی که اجتماع، داستان سرایی زنده و تعامل را در هم می آمیزد.” Ascension قرار است در سال 2023 منتشر شود.


و سپس سایلنت هیل f، یک بازی که به نظر می رسد یک حرکت هیجان انگیز برای سری است. این اثر از Ryūkishi07 می آید، خالقی که به خاطر ساختن رمان های تحسین شده بصری با ترسناک روانشناختی و رازهای ماوراء طبیعی در هسته آنها شناخته شده است. تیزر برای f بسیار زرق و برق دار و وحشتناک است، که یک زن جوان را در حالی که از درون به بیرون توسط شاخک های یک گیاه گوشتخوار می خورد، نشان می دهد. در توضیح یوتیوب برای این تیزر آمده است که بازی “در دهه 1960 ژاپن اتفاق می افتد و دنیایی زیبا و در عین حال وحشتناک را به نمایش می گذارد.” این ویدیو هر چه پیش می‌رود خونین‌تر می‌شود، بنابراین اگر باعث می‌شود شما را به هم بپیچید، زودتر از آن بیرون بیایید – یا به داخل خم شوید و خوب نگاه کنید، ای دیوونه دوست داشتنی. هنوز خبری در مورد تاریخ انتشار یا پلتفرم های f.

من
این محتوا به دلیل ترجیحات حریم خصوصی شما در دسترس نیست. تنظیمات خود را در اینجا به روز کنید، سپس صفحه را دوباره بارگیری کنید تا آن را ببینید.
و اینجا جایی نیست که علاقه مجدد کونامی به سایلنت هیل به پایان می رسد – در کنار بازسازی سایلنت هیل 2 توسط تیم بلوبر، فیلم جدیدی به نام بازگشت به سایلنت هیل توسط کریستوف گانس، کارگردان فیلم اقتباسی سال 2006 در دست ساخت است.

اشتراک گذاری