امروز:31 فروردین 1403

سری بعدی خالق «Breaking Bad» در Apple TV+ پخش خواهد شد

در ماه آگوست، ددلاین گزارش داد که وینس گیلیگان سریال بعدی خود را بعد از Better Call Saul در حدود هشت یا نه شبکه و پلتفرم عرضه می‌کند. اکنون، برنامه آینده خانه پیدا کرده است: در Apple TV+ پخش خواهد شد، که قبلاً برای دو فصل سفارش داده است. در این پروژه که هنوز عنوانی ندارد، بازیگر نقش Rhea Seehorn خواهد بود که در پیش درآمد سریال Breaking Bad نیز نقش کیم وکسلر همسر سائول گودمن را بازی کرد. «پس از پانزده سال، فکر کردم که وقت آن رسیده است که از نوشتن ضدقهرمانان استراحت کنم… و چه کسی قهرمان تر از رئا سیهورن درخشان است؟» گیلیگان در بیانیه ای گفت.

در حالی که هنوز جزئیات رسمی در مورد نمایش آینده منتشر نشده است، گزارش های قبلی گفته بودند که این نمایش کاملاً با دنیای Breaking Bad ارتباطی ندارد. ددلاین آن را چیزی شبیه به The Twilight Zone توصیف کرد که در دنیای ما اتفاق می‌افتد اما واقعیت را آنطور که می‌شناسیم خم خواهد کرد. گیلیگان به‌عنوان مجری برنامه و تهیه‌کننده اجرایی، به‌شدت در ساخت سریال نقش خواهد داشت. و اگرچه ممکن است سریال به بریکینگ بد و پیش درآمد آن متصل نباشد، همچنان بخشی از قرارداد کلی گیلیگان با تلویزیون سونی پیکچرز خواهد بود.

گیلیگان در بیانیه خود اشاره کرد که پروژه آینده او را با زک ون آمبورگ، جیمی ارلیخت و کریس پارنل دوباره متحد می کند. هر سه نفر از روسای تلویزیون سونی بودند که شرکت را ترک کردند و در اپل کار کردند. این غول فناوری Van Amburg و Erlicht را در سال 2017 استخدام کرد تا جاه طلبی های تلویزیونی خود را با تبدیل کردن آنها به رهبران بخش برنامه های ویدیویی خود تقویت کند. گیلیگان گفت: آنها “اولین دو نفری هستند که در تمام آن سال‌ها به بریکینگ بد بله گفتند.” با این حال، هنوز روزهای اولیه برای پروژه بعدی او است، بنابراین ممکن است مجبور باشید مدتی را برای تاریخ پخش منتظر بمانید.

اشتراک گذاری