امروز:18 اردیبهشت 1403

«ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت» رکورد تماشای آمازون پرایم را به نام خود ثبت کرد

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که اولین نمایش دو قسمتی ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت در ۲۴ ساعت ۲۵ میلیون بیننده در سراسر جهان به خود جلب کرد و آن را به بزرگترین اولین نمایش در تاریخ پرایم ویدیو تبدیل کرد. جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون، گفت: «به نوعی مناسب است که داستان‌های تالکین – در میان محبوب‌ترین داستان‌های تمام دوران، و آنچه بسیاری آن را منشأ واقعی ژانر فانتزی می‌دانند – ما را به این لحظه غرورآفرین سوق داده است.»

این سریال با بودجه 465 میلیون دلاری فصل اول و رقابت سنگین سریال رقیب HBO یعنی House of Dragons مواجه بود. دومی اخیراً با 9.986 میلیون بیننده در پلتفرم‌های خطی HBO و HBO Max به بالاترین رتبه‌بندی در تاریخ HBO دست یافته است.

به گزارش Variety، آمازون همچنین گامی غیرمعمول برداشته است که بررسی فیلم The Rings of Power را 72 ساعت به تاخیر انداخت تا ترول ها را فیلتر کند. به نظر می‌رسد که در سایت‌هایی مانند Rotten Tomatoes مورد بررسی قرار گرفته است، جایی که امتیاز 37 درصد از کاربران و امتیاز 84 درصد از منتقدان دریافت کرده است. این سریال به دلیل تصمیم خود برای انتخاب بازیگران رنگین پوست به عنوان الف ها، کوتوله ها و سایر شخصیت ها با ترولینگ مواجه شده است.

این استودیو قصد دارد هر بررسی را ارزیابی کند تا مشخص کند که آیا قانونی است یا توسط یک ربات یا ترول ایجاد شده است. آمازون برای اولین بار این تمرین را زمانی معرفی کرد که سریال بیسبال A League of Their Own در 12 آگوست عرضه شد. به نظر می رسد که این استراتژی کارساز بوده است، و دومی امتیاز 4.3 از 5 ستاره را در Prime Video کسب کرده است، در مقایسه با امتیاز 94 درصدی منتقدان Rotten Tomatoes (با این حال، این امتیاز نیز با امتیاز 85 درصدی مخاطبان در RT مطابقت دارد).

اشتراک گذاری