امروز:7 اردیبهشت 1403

طبق گزارش ها، اپل AirPods Pro جدید را در روز چهارشنبه معرفی خواهد کرد

مدل‌های به‌روزرسانی‌شده آیفون و ساعت تنها دستگاه‌های جدید در رویداد آینده اپل «Far Out» نخواهند بود. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این شرکت همچنین در حال آماده سازی مجموعه ای از نسل دوم ایربادهای ایرپاد پرو است.

گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود می نویسد: «ایرپاد پرو جدید مدلی را که برای اولین بار در اکتبر 2019 عرضه شد، به روز می کند. سال گذشته گزارش دادم که AirPods Pro جدید در سال 2022 وارد بازار خواهد شد، و اکنون به من گفته شده است که چهارشنبه رونمایی بزرگ آنها خواهد بود.

چند سالی است که شایعات درباره AirPods Pro 2 منتشر شده است. در سال 2020، گورمن نوشت که اپل یک نمونه اولیه با طراحی فشرده تر را آزمایش کرده است که ساقه های مرتبط با هدفون های این شرکت را حذف می کند. در یک مقطع، اپل همچنین در نظر داشت ویژگی های مرتبط با تناسب اندام را اضافه کند.

اخیراً، توافق بر این است که AirPods Pro جدید طراحی کاملاً متفاوتی نخواهد داشت. در عوض، آنها شامل پردازنده نسل بعدی H1 شرکت برای بهبود کیفیت صدا و عمر باتری خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود هدفون‌ها از فرمت صدای بدون افت این شرکت پشتیبانی کنند و با یک کیس شارژ بازطراحی‌شده همراه با قابلیت‌های Find My قوی‌تر عرضه شوند.

اشتراک گذاری