امروز:16 اردیبهشت 1403

می‌توانید اولین قسمت «خانه اژدها» را در یوتیوب به صورت رایگان تماشا کنید

فینال بازی تاج و تخت هرگز قرار نبود همه را راضی کند، اما اتفاق نظر بر این است که فصل آخر ایرادات زیادی داشت. به این ترتیب، اگر تمایلی به ثبت نام در HBO Max فقط برای تماشای نمایش اسپین آف جدید، House of the Dragon ندارید، کاملاً قابل درک است. اکنون دیگر نیازی به پرداخت هزینه ای نخواهید داشت تا بتوانید طعم سریال را بچشید و ببینید که آیا ممکن است برای شما مناسب باشد، زیرا HBO اولین قسمت را به صورت رایگان در یوتیوب قرار داده است.

اولین نمایش، جدول داستانی را تنظیم می کند که 200 سال قبل از رویدادهای Game of Thrones (که اکنون با کیفیت 4K HDR در HBO Max پخش می شود) تنظیم شده است. House of the Dragon روی خانه تارگرین تمرکز دارد، به این معنی که افراد زیادی با موهای سفید وجود دارند. اوه، و اژدها.

در حالی که نمی‌توانیم ویدیو را در اینجا با محدودیت سنی جاسازی کنیم (این یک نمایش خانوادگی مناسب نیست)، می‌توانید برای تماشای قسمت به YouTube بروید. شایان ذکر است که به نظر می رسد محدود به ایالات متحده باشد. در همین حال، اگر به دنبال طعمی متفاوت از فانتزی های پرهزینه هستید، اولین قسمت های ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت به تازگی آمازون پرایم را به نمایش گذاشته اند.

اشتراک گذاری