امروز:6 اردیبهشت 1403

سامسونگ می‌گوید هکرها برخی از داده‌های مشتری را در یک رخنه تازه به دست آورده‌اند

سامسونگ یک حادثه امنیتی سایبری دیگر را فاش کرده است. در حالی که یک نفوذ در اوایل سال جاری منجر به دستیابی هکرها به کد منبع گلکسی شد، این بار مهاجمان اطلاعات شخصی برخی از مشتریان را به دست آوردند.

این شرکت می‌گوید که شماره‌های تامین اجتماعی و همچنین شماره کارت‌های اعتباری و نقدی قابل دسترسی نبودند. با این حال، این رویداد “ممکن است اطلاعاتی مانند نام، اطلاعات تماس و اطلاعات جمعیتی، تاریخ تولد و اطلاعات ثبت محصول را تحت تاثیر قرار داده باشد.” مشخص نکرده است که چند نفر ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته باشند. این شرکت مستقیماً از طریق ایمیل به برخی از مشتریان اطلاع می دهد.

سامسونگ می گوید فردی در اواخر جولای به سیستم هایش دسترسی غیرمجاز پیدا کرده است. در اوایل آگوست مشخص شد که مهاجم اطلاعات مشتری را به دست آورده است، اما دستگاه های مصرف کننده تحت تأثیر قرار نگرفتند. این شرکت گفت که اقداماتی را برای ایمن سازی سیستم های خود انجام داده و یک شرکت امنیت سایبری شخص ثالث را وارد کرده است. همچنین در ارتباط با مجریان قانون است.

سامسونگ در یک پرسش متداول گفت که لازم نیست مشتریان بر اساس آنچه تاکنون در تحقیقات خود آموخته است، اقدام فوری انجام دهند. با این حال، پیشنهاد می‌شود که افراد در صورت دریافت ایمیل‌های ناخواسته احتیاط کنند و حساب‌های خود را برای نشانه‌هایی از فعالیت مشکوک بررسی کنند.

سامسونگ گفت: “ما متعهد به حفاظت از امنیت و حریم خصوصی مشتریان خود هستیم.” ما به کار مجدانه برای توسعه و اجرای گام‌های بعدی فوری و بلندمدت برای افزایش بیشتر امنیت در سراسر سیستم‌هایمان ادامه خواهیم داد.»

اشتراک گذاری