امروز:10 اردیبهشت 1403

سینماهای ایالات متحده در تاریخ 3 سپتامبر بلیت 3 دلاری می فروشند

با وجود تمام راحتی های پخش جریانی، هنوز چیزی برای گفتن در مورد جسارت برای دیدن یک فیلم در سینما وجود دارد. مطمئناً تعداد بی‌پایانی انتخاب وجود ندارد، و نمی‌توانید زمانی که چیز دیگری توجه شما را می‌طلبد مکث کنید، اما دیدن یک فیلم جذاب روی صفحه نقره‌ای لذت خودش است.

در 3 سپتامبر، سینماهای ایالات متحده لذت بردن از این تجربه را مقرون به صرفه تر خواهند کرد. به عنوان بخشی از روز ملی سینما که به تازگی اعلام شده است، بیش از 3000 سالن سینما در سراسر ایالات متحده، از جمله زنجیره‌هایی مانند AMC، بلیت‌های 3 دلاری با تخفیف ارائه می‌کنند. با وجود همه استودیوهای اصلی فیلم و بیش از 30000 صفحه نمایش درگیر، احتمال زیادی وجود دارد که یک تئاتر نزدیک شما در آن شرکت کند.

جکی برنمن، رئیس بنیاد سینمایی گفت: «پس از بازگشت رکوردشکنی تابستان امسال به سینما، ما می‌خواستیم کاری برای جشن گرفتن سینما انجام دهیم. ما این کار را با تشکر از تماشاگران سینما انجام می دهیم که این تابستان اتفاق افتاد، و با ارائه یک تشویق اضافی برای کسانی که هنوز آن را بازنگشته اند.»

در حالی که مردم برای دیدن فیلم‌هایی مانند Dune و Top Gun: Maverick به سینماها بازمی‌گردند، این تبلیغ در زمانی انجام می‌شود که صنعت هنوز با پیامدهای COVID-19 دست و پنجه نرم می‌کند. این همه‌گیری باعث شد استودیوهای سینمایی مانند یونیورسال به طور قابل توجهی پنجره‌های سینما را کوتاه کنند و بسیاری از زنجیره‌ها، از جمله سینماهای رگال، در بحبوحه اقدامات سختگیرانه قرنطینه در ایالات متحده و سایر بخش‌های جهان برای باز ماندن تلاش کردند.

اشتراک گذاری