امروز:10 فروردین 1403

Valve در حال آزمایش یک اپ موبایل Steam است که باز طراحی شده است

برای بیش از یک دهه، Valve دسترسی به Steam را از طریق کلاینت های اندروید و iOS ارائه کرده است. با این حال، در سال های اخیر، برنامه تلفن همراه Steam توجه زیادی از سوی این شرکت به خود جلب نکرده است. نه تنها قدیمی به نظر می رسد، بلکه استفاده از آن دردناک است. من فقط آن را در آیفون خود نگه می دارم تا از تأییدیه Steam Guard استفاده کنم.

خبر خوب این است که Valve در حال کار بر روی نسخه جدیدی از اپلیکیشن موبایل است. در یک پست وبلاگی که توسط PC Gamer مشاهده شد، این شرکت از «کاربران سرمایه‌گذاری شده Steam» دعوت کرد تا کلاینت بازطراحی شده اندروید و iOS خود را آزمایش بتا کنند. ما برنامه را بر روی یک چارچوب جدید بازسازی کردیم و طراحی را مدرن کردیم. (2015 تماس گرفت و برنامه آنها را پس گرفت)» Valve نوشت.

برنامه بازطراحی شده علاوه بر ویژگی‌های قبلی، اعلان‌های هوشمندتر، پشتیبانی از چند حساب و روش جدیدی برای ورود به حساب Steam شما اضافه می‌کند. به جای وارد کردن نام کاربری، رمز عبور و تأیید Steam Guard، می‌توانید از یک کد QR برای ساده‌سازی فرآیند استفاده کنید. این احتمالاً مفیدترین ویژگی اضافه شده توسط Valve است.

اجماع اولیه بین آزمایش کنندگان این است که برنامه جدید نسبت به نسخه قبلی خود یک پیشرفت خوشایند است. این لکه‌های معمولی را که در نرم‌افزار بتا می‌بینید، از جمله عملکرد ضعیف و باگ‌های فراوان دارد، اما یک قدم رو به جلو است. Valve نوشت: “هر چه زودتر بازخورد شما را در مورد یک محصول دریافت کنیم، بهتر است.” “این به ویژه زمانی مهم است که برنامه را بتوان در بسیاری از تلفن ها و دستگاه های مختلف استفاده کرد.”

هنوز تاریخ انتشار عمومی برای برنامه بازطراحی شده مشخص نشده است. با این حال، نسخه بتا برای هر کسی که می‌خواهد شرکت کند باز است. می‌توانید دستورالعمل‌های نصب را در وب‌سایت Steam بیابید، اما توجه داشته باشید که نسخه بتا iOS به دلیل محدودیت‌های TestFlight اپل، به ۱۰۰۰۰ شرکت‌کننده همزمان محدود شده است.

اشتراک گذاری