امروز:26 اردیبهشت 1403

نتفلیکس با تبلیغات ممکن است بین ۷ تا ۹ دلار در ماه هزینه داشته باشد

سطح آتی نتفلیکس با پشتیبانی از تبلیغات می تواند تخفیف قابل توجهی در برنامه های موجود این شرکت داشته باشد. طبق گزارش بلومبرگ، غول استریمینگ قیمت ماهانه بین ۷ تا ۹ دلار را در نظر گرفته است. برای زمینه، برنامه فعلی «Basic» شرکت از 10 دلار در ماه شروع می شود و شامل پخش HD نمی شود. برای دسترسی به محتوای 4K در نتفلیکس می توانید هر 30 روز 20 دلار بپردازید.

سطح جدید ممکن است تا قبل از پایان سال در نیم دوجین بازار وارد شود و عرضه گسترده‌تری برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. بلومبرگ گزارش می‌دهد که نتفلیکس می‌خواهد از بسیاری از شکایاتی که اغلب با سایر سرویس‌های پخش تبلیغاتی پشتیبانی می‌شوند اجتناب کند. در ابتدا، این شرکت قصد دارد فقط حدود چهار دقیقه تبلیغات را در هر ساعت نشان دهد و هیچ کدام را در پایان نمایش یا فیلم قرار نخواهد داد. به‌علاوه، بیشتر مردم انتخاب‌های یکسانی از تبلیغات را مشاهده می‌کنند، عمدتاً به این دلیل که نتفلیکس می‌خواهد از موقعیتی که مردم همان چند آگهی را به‌طور مکرر مشاهده می‌کنند، اجتناب کند.

بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که نتفلیکس قصد ندارد تبلیغاتی را در محتوای کودکان یا فیلم‌های اصلی نمایش دهد. کد موجود در اپلیکیشن نشان می‌دهد که سطح جدید می‌تواند پشتیبانی از مشاهده آفلاین را نیز کاهش دهد. نتفلیکس در بیانیه‌ای که این شرکت با The Verge به اشتراک گذاشت، گزارش بلومبرگ را «در حال حاضر فقط حدس و گمان» توصیف کرد و افزود که «هنوز در روزهای اولیه تصمیم‌گیری درباره نحوه راه‌اندازی سطحی با قیمت پایین‌تر و با پشتیبانی از تبلیغات است و هیچ تصمیمی گرفته نشده است. ساخته شده.”

سال‌ها، نتفلیکس در فکر اضافه کردن یک ردیف تبلیغاتی بود، اما این قبل از رکود اخیر بود. در آخرین سه ماهه مالی خود، نتفلیکس نزدیک به 1 میلیون مشترک را از دست داد، پس از کاهش 200000 عضوی در سه ماه اول سال.

اشتراک گذاری