امروز:1 اردیبهشت 1403

تریلر جدید «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به بازگشت سائورون اشاره می‌کند

آمازون مصمم است برای سریال پرفروش خود The Lord of the Rings: The Rings of Power سر و صدا ایجاد کند، و این شامل یک تریلر بزرگ جدید برای شروع کامیک کان سن دیگو است. این کلیپ سه دقیقه‌ای به‌طور قابل‌توجهی نور بیشتری بر داستان می‌تاباند و در کمال تعجب، زمینه را برای ظاهر سائورون فراهم می‌کند. در حالی که نمایش با برجسته کردن صلح نسبی عصر دوم سرزمین میانه آغاز می شود، به سرعت مشخص می شود که سائورون در حال بازگشت است – و اگر آنها امیدوارند که ارباب تاریکی را متوقف کنند، گروه ها باید متحد شوند.

همانطور که عنوان مشخص می کند، سریال بر روی ساخت حلقه های قدرت بسیار مهم برای J.R.R تمرکز خواهد کرد. دنیای فانتزی تالکین همچنین می توانید انتظار داشته باشید که درباره ظهور و سقوط کشور جزیره ای نومنور اطلاعات بیشتری کسب کنید. کلیپ‌هایی که در Comic-Con نمایش داده شد، نگاهی به الروند جوان‌تر، هارفوت‌ها (اجداد هابیت‌ها) و آروندیر داشت.

The Rings of Power در 2 سپتامبر در Prime Video عرضه می شود. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا بودجه تولید یک میلیارد دلاری گزارش شده برای آمازون نتیجه خواهد داد یا خیر. با این حال، غول اینترنتی به وضوح خطر نمی‌کند. استفن کولبرت مجری برنامه تاک شو (و طرفدار تالکین) پانل Comic-Con را در کنار اجرای ارکستری به رهبری آهنگساز بیر مک کری افتتاح کرد. آمازون انتظار دارد که حماسه ارباب حلقه‌ها موفقیت‌آمیز باشد و مایل است هم برای تولید و هم برای بازاریابی آن هزینه زیادی بپردازد.

اشتراک گذاری