امروز:16 اردیبهشت 1403

نت‌فلیکس می‌گوید فصل ۴ سریال stranger thimgs بیش از ۱ میلیارد ساعت بازدید داشته است

Stranger Things 4 با پخش دو قسمت آخرش به محبوب ترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس تبدیل شده است. غول استریم فاش کرده است که این سریال در 28 روز اول انتشار هر قسمت 1.15 میلیارد ساعت زمان تماشا داشته است. همانطور که هالیوود ریپورتر خاطرنشان می کند، هفت قسمت اول در 28 روز پس از شروع نمایش، 930.32 میلیون ساعت زمان تماشا داشتند. این در حالی است که قسمت های 8 و 9 در هفته 27 ژوئن تا 3 جولای به 221 میلیون ساعت بازدید رسید.

این باعث می‌شود که این سریال پس از Squid Game که در ۲۸ روز اول انتشار خود از ۱.۶۵ میلیارد ساعت بازدید عبور کرد و در حال حاضر عنوان پربازدیدترین نمایش تاریخ نت‌فلیکس را به خود اختصاص داد، در رتبه دوم قرار گرفت. حتی این پتانسیل را دارد که از ضربه کره ای ها سبقت بگیرد، زیرا تنها چند روز از انتشار دو قسمت آخر گذشته است.

با این حال، نتفلیکس هنوز فاش نکرده است که آیا محبوبیت Stranger Things 4 تأثیر قابل توجهی بر تعداد مشترکین آن داشته است یا خیر. در سال 2021، این شرکت اعلام کرد که بهترین رشد مشترک سال خود را در سه ماهه سوم، تا حدی به لطف Squid Game، ثبت کرده است. اما در آوریل امسال، نتفلیکس اعتراف کرد که حدود 200000 مشترک را در سه ماهه اول سال 2022 به دلیل مشکلات متعددی مانند رقابت شدیدتر و اشتراک گذاری حساب از دست داده است. این شرکت در آن زمان گفت که در حال انجام اقداماتی برای تغییر اوضاع است، اما باید منتظر گزارش درآمد بعدی آن باشیم تا بفهمیم که Eleven و بقیه خدمه هاوکینز کمکی به این کار کرده‌اند یا خیر.

اشتراک گذاری