امروز:28 اردیبهشت 1403

Xbox گلد دیگر بازی های Xbox 360 را نخواهد داشت

از اکتبر 2022، مایکروسافت ارائه عناوین رایگان Xbox 360 از طریق Games with Gold را متوقف خواهد کرد. این شرکت در ایمیلی که برای مشترکین Xbox Live Gold در ایالات متحده، کانادا و سایر نقاط جهان ارسال شد، این تغییر را اعلام کرد. این شرکت در این پیام می‌گوید: «ما به حداکثر توانایی خود برای آوردن بازی‌های Xbox 360 به کاتالوگ رسیده‌ایم. با این حال، Games with Gold همچنان شامل عناوین هیجان انگیز Xbox One و صرفه جویی های انحصاری در هر ماه می شود.

این ایمیل اضافه می کند که کاربران ایکس باکس می توانند هر بازی 360 را که دانلود کرده اند دارنداز طریق Games with Gold بدون در نظر گرفتن اینکه آیا به اشتراک Xbox Live Gold ادامه می دهند، دوباره دانلود کنند و بازی کنند.

یکی از سخنگویان مایکروسافت به Engadget گفت: “هیچ ویژگی دیگری از Xbox Live Gold تحت تأثیر این تغییر قرار نخواهد گرفت.” ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای تکامل تجربه Xbox بر اساس مشارکت جامعه، بازخورد و تغییر اولویت‌های شرکت هستیم. ما از گذشته به دلیل محدودیت‌های فنی و مجوز برای آوردن بازی‌های جدید به کاتالوگ به مرز توانایی خود رسیده‌ایم. ما به ارائه عناوین Xbox One از طریق برنامه Games with Gold ادامه خواهیم داد.”

مایکروسافت که در سال 2013 معرفی شد، در پاسخ به موفقیت سرویس PS Plus سونی، بازی هایی با طلا را به Xbox Live Gold اضافه کرد، که اولین سرویسی بود که بازی های ماهانه رایگان را به مشتریان ارائه کرد. مایکروسافت بعداً این امتیاز را به Xbox One گسترش داد. در سال‌های اخیر، جذابیت این جایزه با معرفی Xbox Game Pass کاهش یافته است. پس از اینکه مایکروسافت اخیراً شرط Xbox Live Gold را برای انجام بازی‌های رایگان آنلاین حذف کرد، احساس کرد که شرکت در حال آماده شدن برای پیکربندی مجدد این سرویس است و این اعلامیه به آن اضافه می‌کند. ایمیل کامل مایکروسافت را در بالا ببینید.

اشتراک گذاری