امروز:28 اردیبهشت 1403

یوبی سافت پشتیبانی آنلاین 15 بازی را در 1 سپتامبر قطع می کند

اگر خاطرات خوبی از بازی های قدیمی Ubisoft با اجزای آنلاین از اوایل دهه 2010 دارید، ممکن است بخواهید به زودی آنها را بازی کنید. به این دلیل که در اول سپتامبر 2022، یوبی‌سافت پشتیبانی از خدمات آنلاین 15 بازی مختلف از جمله Assassin’s Creed Brotherhood را کنار می‌گذارد.

در پستی در وب‌سایت یوبی‌سافت، این شرکت می‌گوید که خدمات آنلاین برخی از بازی‌های قدیمی‌تر خود را از کار می‌اندازد تا «منابع خود را بر ارائه تجربیات عالی برای بازیکنانی که عناوین جدیدتر یا محبوب‌تری بازی می‌کنند متمرکز کنیم». بسته به عنوان، گیمرها دیگر نمی توانند به حالت های چند نفره دسترسی داشته باشند یا حتی محتوای اضافی (DLC) را دانلود و نصب کنند.
تبلیغات

بازی‌های آسیب‌دیده در پلتفرم‌های مختلفی از جمله Xbox 360، PlayStation 3، PC، HTC Vive، Oculus و Wii U، با عناوین قابل‌توجهی از جمله Assassin’s Creed Brotherhood، عرضه Assassin’s Creed 3، Anno 2070 و غیره در سال 2012 پخش شده‌اند. و در برخی موارد مانند Space Junkies که یک عنوان فقط انلاین است، بازی کاملا غیر قابل بازی خواهد بود. در همین حال، برای سایرین مانند Ghost Recon Future Soldier، فقط برای اجرای کمپین انفرادی، باید کنسول خود را در حالت آفلاین قرار دهید.

در حالی که اکثر این بازی‌ها از 10 تا 12 سال پشتیبانی از زمان عرضه‌شان برخوردار بودند، هنوز هم کمی غم‌انگیز است که ببینیم Ubisoft پشتیبانی از خدمات آنلاین برخی از نمادین‌ترین فرنچایزهای خود را حذف می‌کند – به‌ویژه در عناوینی که DLC دیگر در دسترس نخواهد بود. برای لیست کامل بازی هایی که در تاریخ 1 سپتامبر از رده خارج می شوند، لطفاً برای اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای شرکت در اینجا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری