امروز:24 اردیبهشت 1403

قبل از سفارش طراحی سایت این 6 نکته طلایی را باید بدانیم!

اول از هم بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که شما قبل از سفارش طراحی وب سایت به عنوان متقاضی باید اطلاعات کافی از خواسته‌های خود داشته باشید تا وب سایتی که طراحی میشود برای دست یابی به اهداف شما کارآمد و مفید باشد.

بررسی کنید چه نوع سایتی قصد دارید راه اندازی کنید

در طراحی سایت انواع مختلفی مانند فروشگاهی، خدماتی، شرکتی، سازمانی و… وجود دارد که شما در این مرحله اول باید ببینید کدام نوع سایت با توجه به امکاناتی که به صورت پیش‌فرض داند مناسب کسب و کار شما میباشد. و این عوامل همگی روی قیمت طراحی سایت تاثیر گذار هستند، چون هرکدام دارای ویژگی‌های مختلفی میباشند.

مشتریان شما از وب‌سایت‌تان به چه صورت استفاده خواهند کرد

یکی از بهترین راهکارها برای به موفقیت رساندن هر کسب و کاری این است که خود را جای مشتری بگذارید و از خدمات خودتان استفاده کنید! حالا شما در این مرحله اگر به محصولات یا خدمات کسب و کاری که قصد دارید راه‌اندازی کنید نیاز داشته باشید:

  1. در زمان مشاهده وب سایت به چه مواردی توجه میکنید؟
  2. از چه ویژگی‌های سایت استفاده میکنید؟
  3. کدام بخش از طراحی سایت اگر بهتر شود شما احساس راحت تری میکنید؟
  4. مخاطبان شما دارای چه رنج سنی هستند؟
  5. آیا مخاطبان شما با موبایل وارد سایت میشوند یا لپ‌تاپ و کامپیوتر؟

همچنین کلی از این مدل سوالات وجود دارد که شما قبل از طراحی سایت باید از خودتان بپرسید تا بتوانید نیازهای مخاطبان خود را به بهترین نحو پاسخ دهید.

جهت دریافت این چک لیست کامل سوالات مورد نیاز زمان سفارش ساخت سایت به وب سایت آکادمی شادمان مراجعه نمایید.

چک لیست امکانات مورد نیاز وب سایت خود را تهیه کنید

قبل از اقدام به طراحی سایت، و بررسی موارد بالا لیست امکانات مورد نیاز خود را کامل تهیه کنید تا زمان سفارش به شرکت طراحی سایت این امکانات در سایت شما لحاظ شود. تا بتوانید نیازهای مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود را برآورده کنید و همچنین بعد از طراحی سایت با ابزارهای تخصصی بررسی کنید آیا کاربران شما باز هم به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارند یا خیر؟ در صورتیکه اضافه کردن یک ویژگی باعث رضایت بیشتر کاربرانتون میشد! حتما آن را با شرکت طراحی سایت خود درمیان بگذارید تا بتوانید از آن‌ها جهت پیاده سازی مشورت بگیرید.

تخصیص میزان بودجه برای مدیریت سایت

قبل و بعد از طراحی سایت شما لازم است بودجه‌های راه اندازی سایت و مدیریت سایت را مشخص کنید تا بتوانید بازخورد بگیرید. چون صرفا راه اندازی سایت با قالب‌های آماده و ارزان شما را به موفقیت در کسب وکارهای آنلاین نمیرساند!

پس از اینکه کار طراحی سایت شما نهایی شد باید شما زمانی را برای تولید محتوا و مدیریت سایت در نظر بگیرید تا وب سایتتان همیشه بروز باشد. با اینکار گوگل اهمیت بیشتری نسبت به رقبای شما میدهد و این کار باعث میشود در نتایج جستجوی گوگل وب سایت شما بالاتر از رقبا قرار گیرد.

اگر قصد دارید فروش بیشتری داشته باشید باید کلمات کلیدی محصولات و خدمات خود را به صورت کامل استخراج کنید تا بتوانید روی کلماتی که رقبات راحت تر است و هزینه‌ی کمتری برای شما دارد بالاترین رتبه را بگیرید تا آن ورودی ها را تبدیل به مشتری کنید. با اینکار بودجه مورد نیاز جهت کار روی بقیه کلمات کلیدی‌ها که نسبتا رقبات سخت‌تر میباشد برای شما مقرون به صرفه‌تر میباشد.

بعد از سفارش طراحی سایت شما لازم است بودجه‌ای را برای

  • تولید محتوا
  • سئو
  • تبلیغات
  • لینک سازی
  • توسعه وب سایت

و دیگر موارد را که باید در نظر بگیرید. همچنین اگر وب سایت شما قابلیت توسعه نداشته باشد میبایست وب سایت خود را مجددا طراحی کنید و بعد به سراغ دیگر موارد بروید. چون وب سایت هایی که قابل توسعه نباشند نمیتوان روی سئو وب سایت آنها فعالیت زیادی انجام داد! و اگر روی سئو فعالیتی انجام نشود وب سایتتان در نتایج جستجو رتبه‌های بالایی نخواهد داشت و این باعث میشود ورودی کمی داشته باشید و قطعا با این روند درآمد پایینی هم خواهید داشت.

در صورتیکه وب سایت‌های تخصصی مانند آکادمی شادمان، فرادرس، کارلنسر، وب وان، ایران سایت و دیگر وب سایت‌های مطرح که دائما در حال توسعه وب سایت خود میباشند این موارد را مدنظر قرار میدهند.

بررسی هزینه و قیمت طراحی سایت

تعیین قیمت طراحی سایت کاملا نامشخص است و هر شرکت طراحی سایت و فریلنسر طراحی وب سایتی با توجه به نمونه کارهایی که تاکنون پیاده سازی کرده است و دستاوردهایی که داشته‌اند ارائه میدهند و همچنین قیمت اعلامی نیز براساس ویژگی‌هایی که شما مدنظرتان هست تا وب سایتتان داشته باشد مشخص میشود.

به صورت کلی وب سایت‌های که با CMS های آماده یا سایت سازها راه اندازی میشوند قیمت بسیار پایین‌تری را دارند و وب سایت‌هایی که طراحی اختصاصی دارند ولی همچنان با CMS هایی مانند وردپرس، پرستاشاپ، جوملا و… راه اندازی میشوند قیمت بالاتری دارند و وب سایت‌هایی که هم طرح اختصاصی و هم کدنویسی اختصاصی برای پنل مدیریت دارند قیمت بالا و هزینه پشتیبانی بیشتری را شامل میشوند.

بنابراین قبل از طراحی سایت این مورد را مدنظر قرار دهید که چقدر قصد دارید برای طراحی وب سایت خود هزینه کنید چون جدا از این موارد هزینه‌های دیگری را نیز جهت برند سازی، سئو و … که بالاتر به شما عزیزان ارائه شد باید در بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفتید لحاظ کنید.

در دنیای امروزی که اکثر کسب و کارها از سنتی به دیجیتالی رفته اند، ما نیز به طراحی وب سایت برای کسب و کار خود نیاز داریم. اما چرا؟

  • با طراحی وب سایت با مشتریان‌مان همیشه در ارتباط هستیم.
  • کسب و کار و برند خود را راحت تر، ارزان‌تر و سریعتر به مردم معرفی می‌کنیم.
  • اعتماد و ارزش کسب و کار ما را بیشتر می‌کند.
  • هزینه تبلیغات آنلاین بسیار مقرون به صرفه‌تر از اجاره بیلبورد، تبلیغات تلوزیونی و … میباشد.
  • تعداد افرادی که در اینترنت نیازهای خود را جستجو میکنند هر روز بیشتر از قبل میشود و این باعث میشود محصولات و خدمات ما به افراد بیشتری نمایش داده شود.

استفاده بهینه از زمان حرف اول را در هر کسب و کاری می‌زند و شما با داشتن وب سایت این مزیت بزرگ را برای افرادی که با کسب و کار شما در ارتباط هستند و قصد دارند از خدمات شما استفاده کنند ارائه میدهید. تا بتوانند در کمترین زمان به بهترین نتیجه مطلوب دست یابند. به همین منظور سفارش طراحی سایت را به کسانی که قصد افزایش فروش در کسب و کار خود را دارند پیشنهاد می‌کنیم.

برای سفارش ساخت سایت میتوانید به academyshadman.com مراجعه نمایید و اطلاعات بیشتر را قبل از طراحی سایت در بخش مقالات آکادمی شادمان کسب نمایید.

اشتراک گذاری