امروز:14 اردیبهشت 1403

آمازون به مشترکین Prime یک سال رایگان تحویل Grubhub+ می دهد

آمازون تعداد انگشت شماری از امتیازات جدید را برای اعضای Prime قبل از Prime Day در این ماه اعلام کرده است، از جمله تحویل رایگان از رستوران های اطراف. همه اعضای Prime در ایالات متحده اکنون به عضویت یک ساله Grubhub+ که معمولاً 10 دلار در ماه هزینه دارد، به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. آمازون قبلاً برای ایجاد یک رقیب داخلی UberEats یک سرویس تحویل رستوران داشت، اما این شرکت در نهایت آن را در بریتانیا و ایالات متحده تعطیل کرد. این بار، با یک سرویس تحویل معتبر همکاری می کند.

اعضای Grubhub+ از 0 دلار هزینه تحویل غذا بهره مند می شوند، تا زمانی که سفارشات آنها بیش از 12 دلار باشد. آنها همچنین جوایزی دریافت می کنند که شامل غذای رایگان و تخفیف در سفارشاتشان می شود. مشترکین Prime می توانند عضویت رایگان Grubhub+ خود را با رفتن به صفحه رسمی امتیاز در آمازون، فعال کردن پیشنهاد و سپس به اشتراک گذاشتن وضعیت Prime خود با سرویس تحویل، استفاده کنند. حتی کاربران فعلی Grubhub+ می‌توانند با شروع سال رایگان آن‌ها پس از پایان چرخه صورت‌حساب فعلی‌شان، ادعای رایگان دریافت کنند. افرادی که عضویت پرایم خود را لغو می‌کنند، دسترسی به سال رایگان Grubhub+ خود را نیز از دست خواهند داد، در حالی که از افرادی که به آن پایبند هستند، 10 دلار در ماه برای خدمات تحویل پس از 12 ماه دریافت می‌کنند.

این مشارکت بخشی از قرارداد تجاری است که آمازون با Just Eat Takeaway.com، شرکت مادر هلندی Grubhub منعقد کرده است. بر اساس این قرارداد، آمازون ضمانت‌نامه‌های سهام به ارزش 2 درصد از سهام عادی کاملاً Grubhub را دریافت می‌کند. Grubhub می گوید که به طور فعال به بررسی فروش جزئی یا کامل این شرکت ادامه می دهد، اما اینکه آیا آمازون با پیشنهادی وارد خواهد شد یا خیر، باید دید. در حال حاضر، Grubhub انتظار دارد که این مشارکت اعضای بیشتری را به سرویس اشتراک خود اضافه کند.

آدام دی ویت، مدیر عامل گرابهاب، در بیانیه ای گفت:

“من بسیار هیجان زده هستم که این همکاری با آمازون را اعلام کنم که به Grubhub کمک می کند تا به ماموریت طولانی مدت خود برای اتصال رستوران های محلی بیشتر به رستوران های محلی ادامه دهد. آمازون راحتی را با Prime بازتعریف کرده است و ما مطمئن هستیم که این پیشنهاد بسیاری از رستوران های جدید را در معرض دید قرار می دهد. به ارزش Grubhub+ در حالی که تجارت بیشتر را به شرکای رستوران و رانندگان ما هدایت می کنیم.”

اشتراک گذاری