امروز:8 اردیبهشت 1403

آمازون تایید کرد سرویس Comixology را بهبود بخشدف

تقریباً چهار ماه پس از ادغام Comixology در سایر خدمات خود، آمازون اذعان کرد که این پلتفرم وضعیت بدتری داشته است. این شرکت در یک موضوع توییتری 11 قسمتی که توسط Gizmodo مشاهده شده است، گفت: “ما درک می کنیم که تجربه فعلی نیاز به بهبود دارد و می خواهیم بدانید که ما سخت کار می کنیم تا آنها را در اسرع وقت بیرون بیاوریم.”

در هفته‌های آتی، آمازون قول داد برخی از مشکلات برجسته‌تر را که از زمان ادغام با اپلیکیشن Kindle گریبانگیر سرویس کمیک دیجیتال شده است را برطرف کند. به عنوان مثال، نسخه بتای آتی سرویس گیرنده وب خوانی Comixology، پشتیبانی از گسترش دو صفحه را باز خواهد گرداند. علاوه بر این، آمازون گفت که در حال کار برای رفع مشکلی در الگوریتم فروشگاه خود است که باعث می‌شود این نرم‌افزار نتایجی را برای رمان‌ها و کتاب‌های غیرداستانی در هنگام جستجوی کمیک، مانگا و رمان‌های گرافیکی توسط مشتریان نشان دهد.

آمازون خاطرنشان کرد که برخی از بهبودها به زودی وارد بازار خواهند شد، اما برخی دیگر هنوز تاریخ انتشار ندارند. این شرکت در مورد ویژگی‌ای که به افراد اجازه می‌دهد تا کمیک‌های خود را در اپلیکیشن Kindle فیلتر کنند، گفت: «زمانی که این راه‌اندازی شود به شما اطلاع خواهیم داد. این شرکت گفت: “ما می دانیم که کارهای بیشتری برای بهبود تجربه Comixology باید انجام شود، و ما ابتکارات بیشتری داریم که به زودی به اشتراک خواهیم گذاشت.”

برای طرفداران، مدیریت آمازون با Comixology به ویژه ناامید کننده است، زیرا نسخه قبلی این برنامه قابل استفاده بود و بسیاری از ویژگی هایی را که شرکت اکنون روی افزودن آن کار می کند، شامل می شود. متأسفانه، آنها دیگر نمی توانند از آن نرم افزار استفاده کنند زیرا مدت کوتاهی پس از تکمیل ادغام Kindle توسط آمازون بسته شد. بدتر از همه، Comixology تنها سرویس دیجیتالی است که در حال حاضر می‌توانید از آن برای خرید کمیک از ناشران مختلف استفاده کنید.

اشتراک گذاری