امروز:31 فروردین 1403

نتفلیکس در حال ایجاد یک رقابت در دنیای واقعی بر اساس «بازی ماهی مرکب» یا Squid Game است

نتفلیکس فقط موفقیت سریال Squid Game را با فصل دوم نکشیده است تا از ان بهره کامل را ببرد. Variety اشاره می کند که پخش کننده در حال ایجاد یک نمایش رقابتی واقعیت با نام Squid Game: The Challenge بر اساس سریال کره ای است. این محصول 10 قسمتی، 456 نفر را در بازی‌هایی با هم «الهام‌گرفته» از نمایش و همچنین رویدادهای جدید مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. خوشبختانه هیچ کس در اینجا نمی میرد، اما هنوز دلیل خوبی برای شرکت کنندگان وجود دارد که تا انتها پشتکار داشته باشند – برنده یک جایزه عظیم 4.56 میلیون دلاری دریافت می کند.

این شرکت در حال انتخاب بازیگران برای شرکت کنندگان انگلیسی زبان در سراسر جهان قبل از فیلمبرداری در بریتانیا است. در حالی که نتفلیکس نگفت چه زمانی اولین نمایش Squid Game: The Challenge انجام خواهد شد، صفحه بازیگری ایالات متحده اشاره می کند که نامزدها ممکن است مجبور شوند تا چهار هفته در اوایل سال 2023 متعهد شوند. خانه تولید دایره استودیو لامبرت و ITV’s The Garden در حال پیشروی هستند. پروژه

اسپین آف تلویزیون واقعیت دقیقاً تکان دهنده نیست. بازی Squid همچنان محبوب‌ترین نمایش نتفلیکس در تمام دوران است و جوایز گلدن گلوب و SAG را به دست آورده است. این شرکت همچنین مشتاق است تا ثروت خود را تغییر دهد – اولین از دست دادن مشترک خود در یک دهه در سه ماهه گذشته را در پی رقابت های شدیدتر، پتانسیل رشد محدود و اشتراک گذاری حساب ثبت کرد. این رقابت می‌تواند به نت‌فلیکس کمک کند تا بیش از آن‌هایی که مشتاق تماشای فصل دوم هستند، به تعداد مشترکینی بپیوندد.

اشتراک گذاری