امروز:6 اردیبهشت 1403

یوبی‌سافت نسخه جدید Assassin’s Creed را در شهریور امسال معرفی خواهد کرد

یوبی‌سافت در اواخر سال جاری آینده‌ی فرنچایز طولانی‌مدت بازی Assassin’s Creed را معرفی خواهد کرد. ناشر امروز اعلام کرد که میزبان یک رویداد ویژه در ماه سپتامبر برای بحث در مورد آینده این مجموعه خواهد بود. در حالی که در جریان پخش زنده اخیر AC 15th Anniversary Celebration نکات زیادی از این شرکت دریافت نکردیم، ما ایده خوبی از انتظار داریم. ما از گزارش جیسون شرایر از بلومبرگ می دانیم که یوبی سافت در حال کار بر روی دو پروژه جدید Assassin’s Creed است.

اولین مورد یک تجربه سرویس زنده با کد Infinity است که دوره‌ها و تنظیمات متعددی را در بر می‌گیرد و به طرفداران اجازه می‌دهد با هم بازی کنند. پس از تایید کار روی این بازی در جولای 2021، مدیر عامل یوبی سافت، ایو گیلموت، اکتبر گذشته گفت که Infinity یک بازی رایگان برای بازی نخواهد بود. این شرکت همچنین در حال کار بر روی عنوان مستقل جدیدی با نام رمز Rift است. طبق گفته شرایر، Rift زندگی خود را به عنوان یک نسخه الحاقی Assassin’s Creed Valhalla آغاز کرد، اما بعداً توسط یوبی سافت به یک بازی مستقل تغییر کاربری داد تا برنامه انتشار کوتاه مدت آن را تقویت کند. طبق گزارش‌ها، بازی جدید این سری را به ریشه‌های مخفیانه‌اش برمی‌گرداند و باسیم بن اسحاق از Valhalla را بازی می‌کند.

از بین این دو پروژه، با توجه به محدوده محدودتر Rift و این واقعیت که شرایر گفته است شرکت قصد دارد آن را قبل از Infinity منتشر کند، به احتمال زیاد شاهد به اشتراک گذاشتن اطلاعات Ubisoft در مورد Rift هستیم. البته یوبی سافت نیز می تواند ما را غافلگیر کند و باید تا سپتامبر منتظر بمانیم تا بفهمیم این شرکت برای طرفداران چه برنامه ای در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری