امروز:1 اردیبهشت 1403

DLC یا بسته الحاقی Resident Evil Village Winters’ Expansion در 6 آبان 1401 منتشر می شود

محتوای قابل دانلودی که Capcom سال گذشته برای Resident Evil Village وعده داده بود، اکنون تاریخ انتشار دارد: Winters’ Expansion نام دارد و از 28 اکتبر در دسترس خواهد بود. Capcom در سال 2021، درست چند هفته پس از انتشار بازی، به دلیل “تقاضای محبوب” شروع به توسعه محتوای اضافی کرد. اکنون، تسویوشی کاندا، تهیه‌کننده کپکام، جزئیات مربوط به سه ویژگی موجود در DLC را فاش کرده است، از جمله حالت سوم شخص که به شما راهی می‌دهد تا داستان اصلی را در یک چشم‌انداز جدید بازی کنید. اگر بازی به صورت سوم شخص را انتخاب کنید، اتان را می بینید که در حال کاوش در دهکده در جستجوی دختر گم شده اش است و به مردگان تیراندازی می کند.

Winters’ Expansion همچنین با The Mercenaries Additional Orders همراه است. حالت مزدور، یک تجربه تیراندازی به سبک آرکید، پس از شکست بازی برای اولین بار باز می شود. این DLC مراحل جدیدی را به آن اضافه می کند، همچنین شخصیت های قابل بازی جدیدی از جمله کریس ردفیلد و آنتاگونیست 9 فوتی مورد علاقه همه، لیدی دیمیترسکو، را به آن اضافه می کند. در نهایت، گسترش نشان می دهد که چه اتفاقی برای رز، دختر گم شده اتان، 16 سال پس از کمپین اصلی می افتد. داستان رز مبارزه او با “قدرت های وحشتناک” و جستجوی راهی برای رهایی از نفرین خود را نشان می دهد.

جدا از DLC، Resident Evil Re:Verse – بازی رایگان چند نفره برای این بازی که قرار بود در جولای 2021 منتشر شود – نیز در تاریخ 28 اکتبر در دسترس خواهد بود. نسخه‌های PS5 Resident Evil 7، Resident Evil 2 و Resident Evil 3 قبلاً حذف شده‌اند، و اگر قبلاً نسخه‌هایی برای PS4 دارید، می‌توانید آنها را به صورت رایگان دریافت کنید.

اشتراک گذاری