امروز:6 اردیبهشت 1403

کوئنتین تارانتینو در حال پخش پادکست فیلم خود در استیچر است!

او و راجر اِوری، نویسنده همکار «پالپ فیکشن»، در تابستان امسال برای اجرای مشترک، در کنار هم قرار میگیرند.

چهار دهه پس از آنکه کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور سینما و راجر آواری، نویسنده فیلم «داستان عامه پسند» در سال 1983 مشغول به کار در آرشیو ویدیو شدند، این دو بار دیگر گرد هم می‌آیند تا میزبان پادکستی باشند که در آن لحظات مهم و فیلم‌هایی را که بر زندگی حرفه‌ای بعدی آن‌ها تأثیر گذاشته است، میزبانی کنند. در پادکست The Video Archives، اولین بار در Sirius Stitcher اواخر تابستان امسال.

تارانتینو و آواری در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «ما هرگز تصور نمی‌کردیم که 30 سال پس از همکاری پشت پیشخوان در آرشیو ویدیو، دوباره با هم باشیم و دقیقاً همان کاری را انجام دهیم که در آن زمان انجام می‌دادیم: با شور و شوق در مورد فیلم‌های VHS صحبت کنیم.» تماشای فیلم همان چیزی بود که در ابتدا ما را دور هم جمع کرد و با هم دوست شد، و این عشق ما به فیلم است که هنوز هم ما را دور هم جمع کرده است.

این فیلم‌ها از مجموعه گسترده بیش از 8000 نوار و دی‌وی‌دی تارانتینو – آرشیو واقعی آرشیو ویدیویی که او پس از از کار افتادن مغازه اجاره‌ای خریده بود، استخراج می‌شود.

سیریوس در سال‌های اخیر برای توسعه پیشنهادات گفتاری خود تلاش کرده است، سه پادکست جدید مارول را در سال 2020 راه‌اندازی کرد، نمایش رادیویی قدیمی لوسیل بال را احیا کرد، «99 درصد نامرئی» را خرید و نه تنها پادکست کانن اوبراین، بلکه کل شرکت رسانه‌ای او را خریداری کرد. برای بوت کردن از سوی دیگر، پادکست Engadget کاملاً بدون اشتراک است، در حالی که Filmcast، از سردبیر ارشد خود Engadget، Devindra Hardawar، همه ارجاعات فیلم را با بمب های N بسیار کمتر از تارانتینو دارد.

اشتراک گذاری