امروز:17 اردیبهشت 1403

club house برخی از کارمندان را اخراج می کند

بلومبرگ روز پنجشنبه گزارش داد کلاب هاوس برخی از کارکنان خود را اخراج کرده است. دقیقاً مشخص نیست که چند نفر از کارکنان شرکت را رها کرده است، اما حداقل برخی از کارگران سابق به طور داوطلبانه برای دنبال کردن فرصت‌های خارج از کلاب هاوس ترک کردند. از جمله یکی از برجسته‌ترین جدایی‌ها، نینا گرگوری، سردبیر سابق رادیو عمومی ملی بود که به این شرکت پیوست تا ابتکار عمل مشارکت خبری آن را رهبری کند. Clubhouse نیز رهبران جامعه و بین المللی خود را از دست داد.

یکی از سخنگویان کلاب هاوس به بلومبرگ گفت: “تعدادی از نقش ها به عنوان بخشی از ساده سازی تیم ما حذف شدند و چند نفر تصمیم گرفتند فرصت های جدیدی را دنبال کنند.” ما همچنان به استخدام برای نقش‌های مختلف در زمینه مهندسی، محصول و طراحی ادامه می‌دهیم.»

بر اساس این رسانه، اخراج کارکنان بخشی از یک بازسازی گسترده تر در کلاب هاوس است زیرا این شرکت به دنبال تجدید نظر در استراتژی رشد خود است. باشگاه هاوس در سال اول همه گیری به موفقیت اولیه دست یافت، تا حدی به لطف این واقعیت که برای شروع استفاده از برنامه به دعوت نامه نیاز داشتید. متأسفانه، همچنین به سرعت توجه تعداد معدودی از رقبای دارای بودجه خوبی را به خود جلب کرد، از جمله متا، توییتر و اسپاتیفای، که همگی عملکرد اصلی برنامه را در پلتفرم های خود تکرار کردند. Clubhouse تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین تجربه صوتی زنده را ارائه دهد و ویژگی هایی مانند زیرنویس در زمان واقعی و پخش صدای با کیفیت بالا را برای مطابقت و پیشی گرفتن از رقبای خود اضافه کرده است، اما با یک نبرد سخت در برابر غول های فناوری روبرو است.

اشتراک گذاری